جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی احساسی و رمانتیک

اس ام اس
اس ام اس خداحافظی احساسی و رمانتیک


ای که از اول جاده

 به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن

 تا ابد خدا نگهدار

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





مسیج خداحافظی احساسی و رمانتیک


شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم

در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم



متن ادبی خداحافظی احساسی و رمانتیک



و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد



شعر خداحافظی احساسی و رمانتیک


چگونه بگذرم از عشق ، از این دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟



اشعار خداحافظی احساسی و رمانتیک


روزی صد بار با هم خداحافظی می کردیم اما افسوس معنای

خداحافظی را زمانی فهمیدم

 که تو را به خدا سپردم



پیام کوتاه خداحافظی احساسی و رمانتیک


می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود

می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود

خدا حافظ برای همیشه



اس ام اس خداحافظی احساسی و رمانتیک



تو رفتی شاخه عشقم شکسته

به چشمم شبنم حسرت نشسته

نگاهی هم نکردی وقت رفتن

نگاهی که سراسر اشک بسته


پیام خداحافظی احساسی و رمانتیک


گفتی محبت کن برو

باشد خداحافظ ولی

رفتم که تو باور کنی

دارم محبت می کنم



پیامک خداحافظی احساسی و رمانتیک


خدا حافظ گل مریم گل مظلوم و پر دردم

نشد با این تن زخمی به آغوش تو بر گردم

نشد تا بغض چشمات رو به خواب قصه بسپارم

از این فصل سکوت و شرم غم بارون رو بردارم



اسمس خداحافظی احساسی و رمانتیک



شبیه برگ پاییزی پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ و این یعنی در اندوه تو می میرم

در این تنهایی مطلق  که می بندد به زنجیرم



اس امس خداحافظی احساسی و رمانتیک


همیشه از همان  ابتدای آشنایی مان در هراس چنین روزی بودم

و کابوس خداحافظی را میدیدم اکنون

شد آنچه نباید می شد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ



اس خداحافظی احساسی و رمانتیک


فکر می کردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم و اشک های خداحافظی را !



اس ام اس های خداحافظی احساسی و رمانتیک
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد