جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و اس ام اس خداحافظی

اس ام اس
اس ام اس جدایی و اس ام اس خداحافظی


پرستو ها چرا پرواز کردید

جدایی را شما آغاز کردید

خوشا آنانکه دلداری ندارند

به عشقو عاشقی کاری ندارند

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





مسیج جدایی و اس ام اس خداحافظی

خداحافظ برای تو  رهایی

برای من فقط درد جدایی

خداحافظ برای تو چه آسان

ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان



 متن ادبی جدایی و اس ام اس خداحافظی


خداحافظ طلوعم

خداحافظ غروبم

خدا حافظ تو ای تنها امیدم



دل نوشته های جدایی و اس ام اس خداحافظی


خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم

توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم

آخه چطور دلم بیاد

چشماتو گریون ببینم !



دلنوشته جدایی و اس ام اس خداحافظی


می رم ولی این و بدون

چشم انتظارت می شینم

می رم ولی گریه نکن

نذار از عشقت بمیرم

می رم تو اوج بی کسی

با عکست آروم بگیرم


اشعار جدایی و اس ام اس خداحافظی


می رم ولی بدون یکی

خیلی تو رو دوست داره

یکی که از دوریه تو

سر به بیابون می زنه


مسیج جدایی و اس ام اس خداحافظی



خدانگهدار عزیزم

دارم می رم از این دیار

اینجا کسی منو نخواست

تو هم منو تنها بذار



پیام جدایی و اس ام اس خداحافظی


ای که از اول جاده

به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن

تا ابد خدا نگهدار


پیامک جدایی و اس ام اس خداحافظی


می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود

می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود

خدا حافظ برای همیشه bye 4 ever



اس ام اس جدایی و اس ام اس خداحافظی


پایان راه کاملاً پیداست

می دهم قابش کنند

کنایه هایت را به رسم یادگاری

و به همان دیوار می آویزمش !

جای همان دستخط تماشایی



اس جدایی و اس ام اس خداحافظی


برو ای خوب من هم بغض دریا شو خداحافظ !

برو با بی کسی هایت هم آوا شو خداحافظ !

تو را با من نمی خواهم که ما معنا کنم دیگر

برو با یک من دیگر بمان ما شو  خداحافظ !



اسمس جدایی و اس ام اس خداحافظی


قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه توام که داده فریبم

قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم



اس مس جدایی و اس ام اس خداحافظی


نمیتونم ببخشمت

دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم

گندیدی و بریدمت



اس امس جدایی و اس ام اس خداحافظی


از تو تنها یک حس مانده با من امشب

که تو را گم بکنم پیش بیهودگی احساسم

آخرین بار سلام !

آخرین بار خدا حافظ !



اس ام اس های جدایی و اس ام اس خداحافظی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد