جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غرور عاشقانه و زیبا

اس ام اس
اس ام اس غرور عاشقانه و زیبا


گرچــه ای دوســــت غرور دلــــــت احســــاس مـــرا درک نکـــرد

آفریــــن برغـــم عشــــقـــت کــه مرا ترکـــ نکرد

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





مسیج غرور عاشقانه و زیبا


آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد

شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد

حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد

چه قدر دوســتت دارد

و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد



اس ام اس غرور عاشقانه و زیبا


گاهی دلم می خواهد

وحشــیانه غرورت را پاره کنم!

قلب ترا در مشتم بگیرم و بفـشارم

تا حال مرا لحظه ایی بفهمی !



پیامک غرور عاشقانه و زیبا



کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند

و تـــــــــو چه اشتباهی مغرور شدی




اس ام اس غرور عاشقانه و زیبا




محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم

آنچه را که اسمش را غرور گذاشته ام

برایت به زمین بکوبم

احساس من قیمتی داشت

که تو برای پرداخت آن فقیر بودی



اسمس غرور عاشقانه و زیبا


نمیدونی چه کاری بادلم کردی

 نمیدونی چه غمگینم نفهمیدی

نمیشناسی منو از من چقدر دوری

 تواین روزا چه بی رحمانه مغروری



اس ام اس غرور عاشقانه و زیبا

بی وفا !

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را

ولـی بـا ایـن هـمـه

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـی کـنـد



اس غرور عاشقانه و زیبا


رُخ به رُخ که شدیم

مــن مات شدم و تــو

چون پادشاهی که از اینگونه فتحهــا زیاد دیده است

بی اهمیتـــــــ رد شدی




اس ام اس غرور عاشقانه و زیبا


آنچه را که اسمش غرور گذاشته ام برایت به زمین بکوبم

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی



اس ام اس های غرور عاشقانه و زیبا
نظرات 1 + ارسال نظر
مهــ ــــ ــــــا جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد