جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس به سلامتی عاشقانه


به سلامتی چشمی که

چشم ما رو روی همه چشما بست !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





پیامک به سلامتی عاشقانه


به سلامتیِ اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد ، اگه نبودیم ازمون یاد کرد !

اونی که اگه بودیم دعامون کرد ، اگه نبودیم آرزومون کرد !

اونی که وقتی بودیم خندید ، اونی که وقتی نبودیم نالید !

سلامتیِ اونی که هرچند دلخور بود ولی واس دلخوشیِ ما خندید



اس ام اس جالب به سلامتی عاشقانه


به ﺳﻼﻣﺘﯽ خیاطی که نمیدونه دلِ تنگشو کجا ببره !



اس ام اس توپ به سلامتی عاشقانه


به سلامتی اونایی که طبیب دل های دردمندن

 ولی خودشون دنیای دردن




اس ام اس عشق و به سلامتی عاشقانه


به سلامتی کسی که وقتی دل بست

تا آخرش درو روی همه بست !



اس ام اس احساسی به سلامتی عاشقانه


به سلامتی اونایی که به ظاهر آرومن

 ولی توی دلشون سونامیه !



اس ام اس قشنگ به سلامتی عاشقانه


به سلامتیِ اونی که اومد تنهایی هاشو باهام تقسیم کنه

اما اونقدر بخشنده بود که سهمشو گذاشت و رفت !



اس ام اس زیبا به سلامتی عاشقانه


به سلامتی اونی که تا آخر عمر از قلبت بیرون نمیره

ولی مجبوری از زندگیت بندازیش بیرون !


اس ام اس ناب به سلامتی عاشقانه


به ﺳﻼﻣﺘﯽ لبی ﮐﻪ ﻣﺪﺕ ﻫﺎﺳﺖ واقعی ﻧﻤﯽ خنده !



اس ام اس اسیر به سلامتی عاشقانه


سلامتی کسی که دلت رو اسیر کرده

ولی جواب نگاه عاشقانت رو نمیده


اس ام اس های به سلامتی عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد