جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی توپ و ناب

اس ام اس
اس ام اس به سلامتی توپ و ناب


 به سلامتی اونی که می تونه منو بخندونه

 وقتی نمی خوام حتی لبخند بزنم !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس اشک و به سلامتی توپ و ناب

کی اشکاتو پاک می کنه وقتی تو پادگانی !

دست رو موهات کی می کشه وقتی که مو نداری !

به سلامتی همه سربازا !



اس ام اس احساسی و به سلامتی توپ و ناب


سلامتى همه اونایى که همیشه تو جمع میگن و میخندن

ولى دو دقیقه که باهاشون تنهایى حرف بزنى

 میفهمى یه دنیــــــا غصه دارن



اس ام اس مادر و به سلامتی توپ و ناب



هر وقت شک می کنم

 به عشق ، به خنده ، به مهر ، به گرما ، حتی به خاک

هر وقت گم می کنم

 راهم را ، آسمان را ، حتی خودم را

به مادرم نگاه می کنم

به سلامتی همه مامانا



اس ام اس سیاه بازی و به سلامتی توپ و ناب


به سلامتی دیگ که خودشو سیاه میکنه تا مردمو سیر کنه

نه اون کسی که مردمو سیاه میکنه تا خودشو سیر کنه



اس ام اس شکستن و به سلامتی توپ و ناب


به سلامتی کسی که کمرمو شکست

 ولی من هنوز دولا دولا دوسش دارم



اس ام اس رفیق و به سلامتی توپ و ناب


سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه ساعت چند ؟



اس ام اس فراموشی و به سلامتی توپ و ناب



به سلامتی اونایی که هیچوقت نیستن

 اما یه لحظه هم فراموش نمیشن !



اس ام اس سیگار و به سلامتی توپ و ناب


به سلامتی ۳ یار :

غــــــــــــــــــم

فَــــــــــــــــندک

ســــــــــــــــــیگار



اس ام اس سوختن و به سلامتی توپ و ناب


به سلامتی هر کس که درونش داره می سوزه

 اما ترجیح میده لب هاش و بدوزه



اس ام اس عشق و به سلامتی توپ و ناب


به سلامتی اونایی که قلبشون یه خرابه اختصاصی برای یه نفره

نه یه هتل 5 ستاره برای هر رهگذر !



اس ام اس تصور و به سلامتی توپ و ناب


سلامتی کسی که تصور نبودنش

 تلخ ترین واقعیت زندگی آدمه



اس ام اس عشق قدیمی و به سلامتی توپ و ناب


به سلامتی عشق های قدیمی :

با اینکه خاک خوردن تو طاقچه دلمون ولی فراموش نشدن !



اس ام اس جدید به سلامتی توپ و ناب


به سلامتی همه اونایی که

 نه جایی واسه موندن دارن نه پایی واسه رفتن !



اس ام اس های به سلامتی توپ و ناب
نظرات 1 + ارسال نظر
تیارا سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد