جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی خنده دار و طنز

اس ام اس
اس ام اس به سلامتی خنده دار و طنز


به سلامتیه دلمون ، جیبمون و یخچال خونمون

که هیچی توشون پیدا نمی شه

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس ضد پسر و به سلامتی خنده دار و طنز

به سلامتی پسری که قشنگترین دختره دنیارو هم تو خیابون دید

سرش را انداخت پایین و زیر لب گفت:

.
.
.
.
.

میرم جلوتر شاید بهترشو دیدم !



اس ام اس سلامت بودن و به سلامتی خنده دار و طنز



به سلامتی خود سلامتی

 که قد همه دنیا ارزش داره



اس ام اس مامان و به سلامتی خنده دار و طنز


به خدا گفتم : تو را چگونه می توانم ببینم ؟

خدا گفت :

تو من را نخواهی دید اما کسی را برایت گذاشتم که نیمی از من است :

مادر

به سلامتیشون



اس ام اس مخاطب خاص و به سلامتی خنده دار و طنز



به سلامتی خودمون که نه مخاطب بودیم و نه خاص

دیگه چه برسه به مخاطب خاص



اس ام اس مسافرکشی و به سلامتی خنده دار و طنز


سلامتی بابایی که دختر کوچولوش زنگ زد بهش گفت بابا داری میای خونه پاستیل می خری ؟

ولی وقتی جیبشو نگاه کرد و دید نمیتونه

ماشینشو زد کنار خیابون آروم پیاده شد و با خجالت گفت :

آزادی …میدون  آزادی ۲ نفر …



اس ام اس جراحی پلاستیک و به سلامتی خنده دار و طنز


به سلامتی همه جراحای زیبایی ایران

که به ۹۰% مردم اعتماد به نفس دادن !



اس ام اس مامی و به سلامتی خنده دار و طنز


به سلامتی مادر

که نه تکرار می شه نه تکراری



اس ام اس آه و درد و به سلامتی خنده دار و طنز


به سلامتی همه اونایی که هزار آه در سینه دارند

 و لبخندی بر لب



اس ام اس مادر و به سلامتی خنده دار و طنز


سلامتی مادری که پیرهن سفید میدی بهش بشوره

ولی صورتی ملایم تحویلت میده



اس ام اس پاییزی و به سلامتی خنده دار و طنز



به سلامتی معرفت برگ های پاییزی که کمرشون زیر کفشامون می شکنه

ولی زیر پامونو خالی نمی کنن



اس ام اس آغوش و به سلامتی خنده دار و طنز


سلامتی آغوش بی منتی که تو رو فقط و فقط واسه خودت می خواد

وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشاش بهت بگه : هستم تا آخرش



اس ام اس های به سلامتی خنده دار و طنز
نظرات 4 + ارسال نظر
امین دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام خیلی عالی بود مرسی

مریم سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:59 ب.ظ

آیناز چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ق.ظ

ب سلامتی خودتون ک وبتون خیلی باحاله

آیناز چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ق.ظ

ب سلامتی خودتون ک وبتون خیلی باحاله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد