جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عید فطر جدید

اس ام اس عید فطر جدید

بر ملک دلم روی تو خورشید شود

بر جان و دلم عشق تو امید شود

 می نوش یکی جام سلامت ای دوست

خوش باشی و هر روز تو چون عید شود

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس عید فطر جدید

عید صیام آمد و ماه صیام رفت

 لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

 شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

 گرد غم گناه ز جان عوام رفت



اس ام اس عید فطر جدید



عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی

عید فطر پاداش  افطارهای خالصانه و بجاست

عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است



اس ام اس خیلی جدید عید فطر


خدایا

سی شب به تو التماس کردم

 این لحظه جواب طالب ام من

خواهی بنواز و خواه رد کن

احسان و عتاب طالب ام من



اس ام اس عید فطر جدید



ای ماه صیام ارچه مرا خود خطری نیست‌

حقا که مرا همچو تو مهمان دگری نیست‌

ای داده به باد این مه بابرکت و باخیر

مانا که‌ت از این آتش در دل شرری نیست‌



اس ام اس زیبای عید فطر جدید



بگذشت مه روزه و عید آمد و عید آمد

 بگذشت شب هجران معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد عذرای تو وامق شد

معشوق تو عاشق شد شیخ تو مرید آمد



اس ام اس عید فطر جدید



برای خسته ی بد حال بوسه ای بفرست

 به جای فطریه امسال بوسه ای بفرست

 میار هدیه که بسیار دست و پاگیرست

 هلاک آن دو لبم حال بوسه ای بفرست



اس ام اس عید فطر جدید



عید آمدو خنده به لبان شد

 در ساز دلم شاد و روان شد

از تشنگی وسوزنخوردن

 گوهربه کلامم رمضان شد



اس ام اس عید فطر جدید



مژده که رسید دعوت دوست

 مهمانی دوست وه چه نیکوست

عید رمضان بهار جان هاست

 جانی که چنان علی خدا جوست



اس ام اس عید فطر جدید



منّ شوال علینا

 و حقیق بامتنان

 جا باقصف و بالعز

  فو تعزید القیان

 او فی الاشهر لی

 ابعدها من رمضان

معنی :

ماه شوال بر ما منت گذاشت

 پس سزوار سپاس است

با شادی و نغمه بانوان آمد

با‌وفاترین ماه ها برای من

همان دورترین آنان از رمضان می باشد


اس ام اس های عید فطر جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد