جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه

اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل و نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد و یک من و تو

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن


اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه
با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !



اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه


انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله!

هنوزم دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه


امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همین طوره


اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه


بگو دوستت دارم

شهیدم کن

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب های تو شلیک می شود !



اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه


هی تو کمی نزدیکتر بیا

اما چیزی نگو

بگذار فقط

بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد



اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه



بانو !

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم



اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه


باران می بارد !

به حرمت کداممان ؟

 نمی دانم !

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست !

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم !



اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه


ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت



اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه


می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم

یکی بود ، یکی

بی خیال

خلاصه اش می شود : دوستت دارم


اس ام اس دوست داشتن احساسی و عاشقانه
نظرات 2 + ارسال نظر
گل جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:55 ب.ظ

فاطمه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ

مسخره بود بخدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد