جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا sms asheghane deltangi o ziba

اس ام اس
اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا

sms asheghane deltangi o ziba



نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم

تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگی !



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba




در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است

 همیشه دلتنگ توام



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba



دلتنگ دیدار تو ام

ای ماه شهر آرای من

ای چشم های روشنت

آیینه ی فردای من



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba
  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba




دلم تنگ است

دلتنگ بودن در کنارت

از جام عشقت،سر کشیدن

با بوسه های گرم مهرت

از کنج غم ها، پر کشیدن



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba




تو که می آیی

پنجره ای باز می شود

پرده بی رنگ دلتنگی

کنار می رود

آرام میان جانم

خانه می کنی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba




دلتنگ تر از آن که دلم را بشکانی

من آمده ام یا نشود یا نتوانی

من آمده ام تا که به چشم تو بدوزم

چشم های شکست خورده ی رویای جوانی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba




بی حوصله ام

دست خودم نیست

کمی دلتنگ فردایم

فردایی

که تومی آیی

شاید

من نباشم



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba




این اشک های بی دلیل من

باز هم تو را بهانه می کنند!

می بینی چه شادمان بر سرسره گونه های من میلغزند؟!

حق دارند،آخر از زندان دلتنگی من،این بار هم گریخته اند



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba




چه شده ست مرا که اینسان به یکباره

همچون آهویی افتاده ام به دام دلتنگی؟

حس غریبی ست، آری،‌ هوای گریه دارم باز

افسوس! که اشکم شده است حرام دلتنگی



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba




نه از رومم  نه از زنگم

همان بی رنگ بی رنگم

بیا بگشای در بگشای دلتنگم



اس ام اس دلتنگی عاشقانه و زیبا
sms asheghane deltangi o ziba
نظرات 1 + ارسال نظر
samin یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ب.ظ

Delam gerefte delam az bi maerefatie adama gerefte ta delet bekhad bad va namardan

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد