جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عید فطر جدید و زیبا sms eyde fetr jadid o ziba

اس ام اس
اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba




عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید سعید فطر مبارک



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba




بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد

 هلال ماه به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کسی برد

 که خاک میکده عشق را زیارت کرد . . .



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba




امشب اگه اس ام اس زدی جواب ندادم نگران نشو

یه چند ساعتی نیستم نه که ماهم باید برم رویتم کنن



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba




می خواد ماه دیده بشه ، می خواد دیده نشه !

خودتون ماهید !

پیشاپیش عیدتون مبارک



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا
sms eyde fetr jadid o ziba




روز آب خوردن در ملا عام

خوردن غذا در رستوران

روز آشتی با در یخچال !

پیشاپیش بر همگان مبارک



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba




خبردار شدم از امشب ماه گرفتگى شروع می شه!

متاسفم که باید بگم اگر منو بگیرن حالا حالاها باید روزه بگیرى!



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba




عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba




تا ز رویت گرفته ام روزه

جز به یادت نکرده ام افطار

چقدر سخت است که این عزیزترین عید

را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانی

اللهم عجل لولیک الفرج



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba




خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین

خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر

خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت

خداحافظ ماه شب های نورانی قدر



اس ام اس عید فطر جدید و زیبا

sms eyde fetr jadid o ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد