جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم عاشقونه sms doostet darme asheghoone

اس ام اس
اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone




دوستت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از مـــــن نیست

تو زیادی دوست داشتنی هستی



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone




خسته ام…

 از تـــــو نوشتن…!

کمی از خود می نویسم

این منم که دوستت دارم !



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone




تا دیروز

هرچه می نوشتم عاشقانه بود !

از امروز هرچه بنویسم صادقانه است !

عاشقانه دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone




چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی

که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم

حیاتم را رقم می زنند



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone




تلخترین حرف : دوستت دارم اما

شیرین ترین حرف : اما دوستت دارم

به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون می کند !



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه
sms doostet darme asheghoone




دوست داشتن ات ، هــوس نیست . . .

کـه بــاشـد و نبــاشـد !

نفــس اسـت . . .

تا بــاشم . . .

تا باشی . . .



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone




شایـــد تنــــهـــا کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دارم

امـــــــا …

کــــســـی هستم

کـــه تـــنـــهـــا تـــــــــــو را دوســـت دارم …



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone




قول می دهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”

دیگر لام تا کام حرفى نمی زنم



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone




بــه ارتفــاع ابــدیــت دوستــت مــی‌دارم!

حتــی اگــر بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه

از لــذت گفتنــش امتنــاع کنــم . . .



اس ام اس دوستت دارم عاشقونه

sms doostet darme asheghoone
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد