جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه sms deltangihaye asheghane

اس ام اس
اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




دل تنگیهامو بردار پیش خودت نگهدار

وقتی که تنها شدی منو به یادت بیار



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




بازم دلگیر دلگیرم

دارم بهانه میگیرم

همش دلتنگ چشماتم

بازم من بی تو میمیرم



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




وقت دل تنگ می شم پشت در قلبت هی در می زنم

پس هر وقت قلبت می زنه بدون دلم برات تنگ شده



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




دلم !

درد میکنه ؟

نه !

میپیچه ؟

نه !

میسوزه ؟

نه !

پس چی ؟

دلم برات تنگ شده



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

اس ام اس دادن از دلتنگی



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




فدای اون مهر و وفات

دلم شده تنگ برات

چطور بگم ؟ باور کنی !

چقدر عزیزی تو برام



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه
sms deltangihaye asheghane




بی تو نه کار دنیا لنگ می مونه

نه بین زمین و آسمون جنگ میشه

نه کوه آب میشه

نه آب سنگ میشه

فقط دل منه که برات تنگ میشه



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




نردبامی که به اندازه ی دلتنگی من قد بکشید

 پشت دیوار کسی یافت نشد

تکیه بر حسرت خود خواهم زد



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




فکر می کنی اس ام اس میدم ، کارم پیشت لنگه ؟

یا دستم زیر سنگه ؟

نه ، فقط دلم برات تنگه !



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane




قلبی داری به وسعت دریا

و به بی نهایت آسمان ها

باید منطقی باشم

 حق داری اگه دلت برام تنگ نمی شه



اس ام اس دلتنگی های عاشقانه

sms deltangihaye asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد