جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار sms va latife mordade 92 jadid o khande dar

اس ام اس
اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




اون موقع ها مچ دستمون رو گاز می گرفتیم

بعد با خودکار بیک روی جای گازمون ساعت می کشیدیم

مامانمونم واسه دلخوشیمون ازمون می پرسید

 ساعت چنده و مام ذوق مرگ می شدیم



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




آهای اونایی که یکی دوستون داره :

به جهنم !

مارو همه دوس دارن :D



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




من موندم این صدای پشه ها واقعا صدای بال زدنشونه

یا لوس بازیشونه دارن با دهنشون صدای هلیکوپتر درمیارن !

به قیافش نمیخوره این صداها



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




دقت کردین همیشه احساس می کنیم لباسهای دوستامون

بیشتر از لباسهای خودمون بهمون میاد ؟



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




اسپری خریدم روش نوشته مخصوص دفع حشرات مزاحم

الان تازه فهمیدم که یه سری حشراتم هستن که مراحمن

حالا موندم واسه اونا چی بخرم که اذیت نشن !



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




در کندن چسب مایعِ خشک شده از روی پوست

دست لذتی است که در انتقام نیست



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




آیا می دانید کسانی که در روز ۱۱ساعت پشت میز می نشینند

نسبت به کسانی که ۸ ساعت پشت میز می نشینند

۳ساعت بیشتر پشت میز می نشینند ؟



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار
sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




زنگ زدم مدرسان شریف!

گفت:بله ,بفرمایید

گفتم:مدرسان شریف

گفت:بله درسته,امرتونو بگید

گفتم:مدرسان شریف

گفت:مسخره کردین؟

گفتم:مدرسان شریف

گفت:دیگه مزاحم نشید

گفتم:مدرسان شریف

حقشونه نامرداااااااا یکم بفهمن ما چی میکشیم



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم :

بیخیال فردااا ، بیخیال فردااا … :D

آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم :

مخور غم گذشته

گذشته ها گذشته

هرگز به غصه خوردن

گذشته برنگشته :|



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




خدایا به ما که مخاطب خاص ندادی

حداقل رفقامون که دارن ازشون بگیر جیگر ما رو خنک کن



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




دقت کردین وقتی میرین دکتر !

مریض قبل شما ٣ ساعت تو اتاق دکتره

ولی وقتی نوبت شما که میشه

دو ثانیه معاینه میشین و میایین بیرون ؟



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




تو خونه شما هم کاربرد توری پنجره اینه

 که نذاره پشه ها از خونه برن بیرون ؟



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟

من پشتم یه نقطه ی کور دارم که نزدیک به ۲۵ساله لیفش نزدم ؛

آخرم از همونجا میگندم میمیرم !



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




تا حالا دقت کردین

که همیشه سلیقه اون کسی که کنترل تلویزیون دستشه

 با تو ۱۸۰ درجه فرق داره ؟



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar




ما مورد داشتیم که با ما راه نمیومده

 ولی با بقیه دوچرخه سواری میکنه !

بدبخت دوچرخه ندیده چلاق



اس ام اس و لطیفه مرداد 92 جدید و خنده دار

sms va latife mordade 92 jadid o khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد