جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92 sms tanz o khandedar mordade 92

اس ام اس
اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




یکی از تفریحات بچگیمون این بود که وقتی زنگ مدرسه رو میزدن

هرچی صدا بلد بودیم و تو ذهنمون بود درمیاوردیم

یَک حالی میداد !

حس میکردیم تو جنگلیم همراه با دوستای میمونمون



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




دقت کردین ؟
بهترین مکان برای خواب خونه ی خوده آدمه !

راحتترین لباس لباسه خوده آدمه !

خوش فرمون ترین ماشین ماشینه خوده آدمه !

بهترین جزوه جزوه ی خوده آدمه !

تمیزترین دست دسته خوده آدمه !

بامزه ترین بچه بچه ی خوده آدمه !

ولی !

خوشبوترین ادکلن ادکلنه کسیه

که تو خیابون از کنارت رد میشه !



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




یادش بخیر گوشه پایین ورقه های

دفتر مشقمون یا کتابمون نقاشی می کشیدیم

بعد تند برگ میزدیم می شد انیمیشن



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




دقت کردین وقتی داری به شدت دنبال چیزی میگردی

همون چیزی رو پیدا می کنی که دفعه پیش شدیدا دنبالش می گشتی ؟



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




پریشب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ،

فردا ظهرش زاهدان زلزله اومد ؛ بهش میگم میبینی ؟

بهم الهام شده بودا

میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




یادش بخیر هروقت تو کلاس هر اتفاقی میفتاد

مینداختیم گردن شیفت مخالفی ها



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




قرص کامل پشه کش تو اتاقم دود کردم

به طوری که اجسام از فاصه ۲۳٫۵ میلیمتری قابل رویت نیستن

بازم پشه ه میاد زیره گوشم صدای هیلیکوفتِر درمیاره !

یاد “جان سخت ۴″ افتادم …



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




اگه کسیو دوس دارین رهاش نکنن ، نزارین بره ،

بگیرین بندازینش تو زیرزمین انقد با کمربند بزنینش

 و سیاهش کنید تا اعتراف کنه عاشقتونه !

خودم میدونم زیادی رمانتیکم ولی باور کنید

 اصن دسته خودم نیست !



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




باید یه قوطی نارنجی بخرم و توش اسمارتیز بریزم

هروقت سردرد داشتم و ازم پرسیدن چی شده ؟

بگم “همون سردردهای همیشگی” و چندتاشو بخورم و بگم آه !



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92
sms tanz o khandedar mordade 92




شماهام وقتی بچه بودین مامان باباتون بهتون میگفتن

اگه دستتون رو از پنجره ماشین بیرون کنید

کامیون میاد میزنه دستتون قطع میشه ؟

یا فقط پدر و مادر من با روح و روان من بازی می کردن ؟



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




- اوه اوه!۲ ماه دیگه ماه رمضونه

- بدبختی ۱ ماه باید روزه بگیرم

- ای بابا تازه ۲ روزه ش گذشته

- بالاخره نصفش رفت! افتاد تو سرازیری

- لامصب مگه این ۴ روز آخر میگذره؟

- خیلی حیف شده که ماه رمضون تموم شد



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




این دخترا واسه چی اینقدر حساس شدن ؟

زنگ زدم به ساناز تا اسم سارا رو شنید قطع کرد

همش به خاطر این نیلوفره که حواس واسه آدم نمیذاره

گیر داده میگه لاله کیه ؟ گفتم منظـورت لادنه ؟ اونم قهر کرد

اصن ولشون کن بابا … :D

بذار یه زنگ بزنم به شادی چون فقط اون

و مهسا و نسترن و سمیرا و شیما منو درک میکنن !



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92




یکی از فانتزیام اینه که :

شکست عشقی بخورم ، در حد ایران ، مالدیو !

بعد با یه پاکت سیگار ( ترجیحا مارلبورو قرمز پایه بلند )

بیفتم تو خیابونا ( بی ام دبلیوم تعمیر گاهه ) و همین جوری قدم بزنمو و سیگار بکشم !

بعد یکی‌ بیاد از من به پرسه آقا آتیش داری ؟!

منم بگم تو دلم عآره !

بعد یارو سیگارش رو بیاره سمت دلم روشن کنه !



اس ام اس طنز و خنده دار مرداد 92

sms tanz o khandedar mordade 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد