جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج sms narahat konande dard o ranj

اس ام اس
اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




خیال بوسه ای که اینجا جا گذاشتی اش

بر گونه ام سنگینی می کند

به خاک می افتم در مقابلت

فکر می کنی چیز دیگری هم برای باختن دارم هنوز ؟



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




هر شعر گریز از یک گناه بود

هر فریاد گریز از یک درد

و هر عشق گریز از یک تنهایی عمیق

افسوس که تو هیچ گریزگاهی نداشتی



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




با تو بوده ام ، همیشه و در همه جا

با تو نفس کشیده ام ، با چشمان تو دیده ام

مرا از تو گریزی نیست

چنانکه جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از آفتاب

تو دلیل من برای حیات بودی و هستی

و چنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام

علت بودن من تو هستی

پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است

همیشه با تو



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




به تو که فکر می کنم

بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم

افسوس…



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید

قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره !



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




چندان هم دور نیستی

فقط به اندازه ی یک نمی دانم از من فاصله گرفته ای !

آری ، “نمیدانم” کجایی ؟



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج
sms narahat konande dard o ranj




اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

 بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد !



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




حالا اشک ها هم شبیه تو شده اند

گریه که می کنم نمی آیند !



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




من !

مثل بادکنکی به دست کودکی

هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم !

نخ را قطع کنی ، میروم پیش خدا !



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj




خدا را دوست دارم !

حافظ را هم !

ولی خداحافظ را نه !



اس ام اس ناراحت کننده درد و رنج

sms narahat konande dard o ranj
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد