جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس درد و غم sms dard o qam

اس ام اس
اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




خوش به حال خدا که لحظه به لحظه با توست

و من همیشه درباره ی تو با او حرف می زنم !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




بغض یعنی نرو !

بفهم !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




درد مرا انتخاب کرد

من ، تو را

تو ، رفتن را

آسوده برو ! دلواپس نباش

من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس درد و غم
sms dard o qam




روزی می رسد که با لبخند تو بیدار میشوم

این روز هر زمان که میخواهد باشد

فقط باشد !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم

تمام دار و ندارم نگاه توست !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم !

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




دوستت دارم !

بیشتر از دیروز و کمتر از فردا !



اس ام اس درد و غم
sms dard o qam




چقدر جای تو خالی ست

 جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد !

حتی با گزینه مناسب !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




تا صبح گریه می کنم

و غنچه می دهند گل های ریز صورتی روی بالشم !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




از مردم این شهر دلگیرم

هیچ کدامشان شکل تو نیستند !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam




هر کس هر جا که دلش می خواهد بایستد !

به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلبم بنشیند نخواهم داد !



اس ام اس درد و غم

sms dard o qam
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد