جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شب بخیر جدید و باحال sms shab bekheyr jadid o ba hal

اس ام اس
اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




خوابای رنگی بیبینی

خواب دلتنگی نبینی

 شبت به خیر ای مهربون

 خوب بخوابی عزیز جون



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




تمام رویای من این است که

در رویای شبانه ی تو جایی داشته باشم

تا شبی رویایی از آن من شود

شبت رویایــــــــی



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




شــــــب یعنی پایان با تو بودن

ای کاش می شد شب نیز جلو دارمان نبود

در انتظار شب های با تو هستم

شب خوبی داشته باشی



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




شب های با تو بودن یعنی همه چیز را داشتن

حالا که با من هم نیستی مشکلی نیست خوب بخواب



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




شب برات اس ام اس زدم که بگم:

دنیام تاریکه مثل شب

تنهام مثل ماه

کوچیکم مثل ستاره

اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




|-|
|-|
|-|
|-|

شب شده

 برات نردبون گذاشتم

تا بری سر جات ماه من



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال
sms shab bekheyr jadid o ba hal




امیدوارم امشب که می خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمی تونم بیام به خوابت !

شبت به خیر



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




خورشید خاموش ، ستاره روشن

آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن

همه چیز آماده ست که توی خواب امشب تو رو توی رویاهام ببینم

بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




بخواب قشنگ ترین یار منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم تمام عشقمو به پات میریزم



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




عزیزم خواب و بیدارت قشنگه شب من بی تو و بی آب و رنگه

بخواب ای نازنینم ، مهربونم ، دلنشینم منم من عاشقت

 آروم باش بهترینم



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal




این پیام از من خوابالو !

برای یک آدم خوابالو در زمان خوابالودگی ارسال شده است !

لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !



اس ام اس شب بخیر جدید و باحال

sms shab bekheyr jadid o ba hal
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد