جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن sms shab bekheyr o shab khosh goftan

اس ام اس
اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




ای کاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد

شبت به خیر عزیزم



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




باز هم شب شد و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم

امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند

 اما تو  چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار

شب به خیر



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




باز صدا می زنم تو را

 امشب بازم می سپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی

 بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده

تو رو به من هدیه داده

شب به خیر نازدانه گلم



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




تو بخواب نازنینم …

به جان تمام دلواپسی هایم قسم

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود

تو بخواب نازنینم

شب به خیر



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




خوابی؟

دلم می خواد آروم خوابیده باشی

 بی ترس، بی دلهره ، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم

دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب نگات کنم

خوب بخوابی گلم خوابای رنگی ببینی



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




مثل یه گنجیشک کوچیک آروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون می کنم خواب بد رو می سوزونم

حافظ خواب تو می شیم منو خدای خوب دل

چشم هاتو فردا می بینم خوب بخوابی شبت به خیر



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن
sms shab bekheyr o shab khosh goftan




ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم

بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من

عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




لالایی لا لا بخواب ای گل نازم

که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن

همه فرشته ها روتو می بوسن



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan




‌می خوام  وقتی تو  خوابی کنار تو بشینم

اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم

مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم

ای کاش می شد تو خوابت رنگین کمون بریزم



اس ام اس شب بخیر و شب خوش گفتن

sms shab bekheyr o shab khosh goftan
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد