جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند sms dooset darme ashk o labkhand

اس ام اس
اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




حرف های زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تو را دیدم

و گوشه ای از لبخندت  که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم

اما دوستت دارم

کودکانه تر از آنچه فکر کنی



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




وقتی کسی را دوست دارید

 حتی فکر کردن به او باعث شادی و آرامشتان می شود

در کنار او که هستید احساس امنیت می کنید

حتی با شنیدن صدایش ضربان قلب خود را در سینه حس می کنید

دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




تو را در طبیعت بکر چون یاس

و در افکارم از احساس

در انزوای تنهایی بی حد

تو را در شبانه ی لبخند

تا صبح دور و به اندازه ی یک جرعه خدا

دوستت می دارم



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




دوستت دارم

این تعارف نیست

زندگی من است



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




رو برگ یک گلابی

با یک مداد آبی

هزار دفعه نوشتم

 دوست دارم حسابی



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه

چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه ی قلبم نوشته

عزیزم ، دوستت دارم همیشه



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




می دانم داشتنت آرزوی محالیست

اما به دوست داشتنت که می توانم افتخار کنم



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند
sms dooset darme ashk o labkhand




از دوست داشتنت برایم همین بس که فهمیدم معنای دوست داشتن را

راستی “دوستی” چه قدر می ارزد ؟

 قدر یک کوه طلا ؟ یا که سنگی سر راه ؟

چه تفاوت دارد ؟ کاش هر قدر که هست از ته دل باشد



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم

به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم

چه سود از مهر ورزیدن ، چه حاصل از وفا کردن

مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




برایت می نویسم دوستـت دارم

نگو که تکراریسـت

شاید روزی رسد که هرگز تکرار نشود



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




به اشتیاق اولین دانه برف

به تحمل آخرین برگ پاییز

به گرمای تن خورشید

و به زیبایی آسمان شب

قسم می خورم که دوستت دارم



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand




برای دوست داشتن وقت لازم است

اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است



اس ام اس دوستت دارم اشک و لبخند

sms dooset darme ashk o labkhand
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد