جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس sms dooset darme top o loos

اس ام اس
اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




خیلی دیره وقتی که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود

بیشتر از همه دوستت داشت  ولی ….

تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود !



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




تا حالا شده شوخی شوخی به چشام نگاه کنی

 تا بفهمی جدی جدی چقدر دوستت دارم؟



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




دوست داشتن را از کوچ پرستو ها آموختم

که در راه کوچ ، دو به دو با هم پرواز می کنند

و در طول راه ، آزادانه از هم دور می شوند

و به پرستوهای دیگر نزدیک می شوند

بدون آنکه به هم حسادت کنند

یا که بخواهند صاحب هم شوند



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




اگر تو را دوست دارم

تو را آزاد می گذارم تا با هر انسانی که می خواهی دوست باشی

چون تو را دوست دارم و به تو به چشم یک انسان می نگرم

نه اموال شخصی ام که باید دو دوستی حفظش کنم و مال خودم بدانم !



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




امروز روز ملی گلها ست

روزت مبارک

این پیام رو برای تمام کسانی که

 عطر شون رو دوست داری بفرست



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




زمستان است و هوا پر شده

 از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ام

کاش پنجره ات باز باشد



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




دوست داشتن امروزم

دنباله ی ستاره ی چشم هایت است

که در آسمان قلبم سال ها پیش جا گذاشته بودی !



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




مهم نیست فردا چی میشه

مهم اینه که امروز دوست دارم

مهم نیست فردا کجا میری

مهم اینه که هر جا باشی دوست دارم

مهم نیست تا ابد باهم باشیم

مهم اینه که تا ابد دوست دارم

مهم نیست قسمت چیه

مهم اینه قسمت شد دوست داشته باشم



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس
sms dooset darme top o loos




واژه ی دوستت دارم برای عظمت قلب مهربانت چقدر بی درنگ است

وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی هایی



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




زیباترین ستایش ها نثار کسی که

 کاستی ها و لغزش هایم را می داند

و باز هم دوستم دارد



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




من تو را هنوز مثل

 تمام شدن مشق شبم

 دوست دارم



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos




تو را ای گل کماکان دوست دارم

 به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم



اس ام اس دوستت دارم توپ و لوس

sms dooset darme top o loos
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد