جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک های جدید و باحال خنده دار jok haye jadid o bahal khandedar

اس ام اس
جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




طرف می ره خواستگاری واسه پسرش. پدر عروس می گه:

آقازاده دانشگام میرن؟

طرف می گه: مسافر گیرش بیاد چرا که نه!



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




یارو تصادف می کنه بی هوش می شه می برنش بیمارستان

بعد از یه مدت به هوش میاد می گه : مثله اینکه تو بهشتم ؟

زنش میگه : کوری نمیبینی نشستم کنارت !



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




بعضیام هستن فک می کنن کین ، نه عموو !

من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم

چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم !



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




یارو تو باشگاه یه ساعت پیدا میکنه میگه :

این ساعت آبی زیمنس مال کیه ؟

یه آقایی میگه مال منه

میگه نشونی شو بده.

 یارو میگه :آبی زیمنس !

اینا رو که خودم گفتم داداش !

 تو اصلا بگو ساعت چنده؟

میگه : دهه !



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




حساب کنید قیافه دخترای دوران حافظ و سعدی چه جوری بوده

که خال کنج لب یار آپشن محسوب می شده!



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




توﮐﺎﻓﯽ ﺷــﺎﭖ ﻧﺸﺴـﺘﻪ ﺑـﻮﺩﻡ ﯾﻪ دختـره ﺍﻭﻣﺪ ﮔـﻔﺖ بـبخشــید آقـا ﺷﻤﺎ ﺗﻨـﻬﺎﯾـﯿﺪ ؟!

یـه پوزخند زدم و بـا یـه صـدای خسـته گـُفتـم :ﺧـــﯿﻠﯽ ﻭﻗـﺘﻪ …

ﮔــﻔﺖ ﭘـﺲ ﻣـﻦ ﺍﯾـﻦ ﺻﻨـﺪﻟﯽ ﺭﻭ ﺑــﺒﺮﻡ ﺍﻭﻧــﻮﺭ ﺻـﻨﺪﻟﯽ ﮐـﻢ ﺩﺍﺭﯾـﻢ



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن

نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن

والا ما که بچه بودیم گم که میشدیم

بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک میخوردیم



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




شمع خریدم، رو جعبش نوشته بود:

(بدون دود ، بدون بو ، بدون …)

فقط شانس بیارم شمعه روشن شه ، نور هم داشته باشه !



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




یعنی با این شانسی که من دارم اگه دختر به دنیا میومدم

تو زمان قدیم عرب ها بدنیا می اومدم و زنده به گورم میکردن :|



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




اعتراف میکنم تا وقتی که موبایل نداشتم

جمله “هیشکی منو دوس نداره” رو درک نمیکردم

حالا هروقت میرم سر گوشیم عمق این جمله رو میفهمم !



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar




انقد بدم میاد وقتی از خواب پامیشم

 به جای صبحانه، نهار میزارن جلوم



جوک های جدید و باحال خنده دار

jok haye jadid o bahal khandedar
نظرات 15 + ارسال نظر
saied دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:44 ب.ظ

mersi

Mahshid شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ

Khonakkkkkkkkk

roya سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:18 ب.ظ

monayi شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

azizam che joojoo oon akhariye makhsoose mane mersi koli khandidam,

nazila یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:02 ب.ظ

Bahal bood

goodarz sasani دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ب.ظ

Lotfan as tarighe mail, had ruz jokhaye bamazeye khod ra send kinin mamnun

sara سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ب.ظ

:::

bahar دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

kheyli bahali

nazzanin سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ http://malosak2020@gmail.com

kheyli bahal bood mersi

مخ شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ب.ظ

goli شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ

bahal bood

Shiva پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

eyval hajii

مىترا دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

خوبه باحال بوووود

mogi alone چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

khakechiinhameshaklhhhhhh tshakor as joka

بنده ی خداا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ب.ظ

:ناراحت:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد