جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک ادبی جدید و باحال خنده دار jok adabi jadid o bahal khandedar

اس ام اس
جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




آقا اینایی که میگن مثل سگ دروغ میگه

آخه مگه سگ دروغ میگه ؟

اصلا مگه سگ حرف هم میزنه ؟



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




بابام : می خوام این ترم معدلت ۱۸ بشه !

من : باشه ! من این ترم معدلم ۲۰ میشه !

بابام : شوخی میکنی !؟

من : خودت سر شوخی رو باز کردی



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




دنبال نیمه گمشدتون نگردید

بعضی هام مثل ما لنگه به لنگه آفریده شدن !



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




انقدر تبلیغ کِــــرِم حلزون رو پخش کردن

که آدم هر وقت حلزون می بینه دوست داره بره یه امضا ازش بگیره



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




به سلامتی زماناییکه تو آرایشگاه مردونه فقط مو کوتاه میکردن !



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




اگه P حامله بشه میشه B !

به همین راحتی !

 سرشار از استعدادم



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




یه جور گشنگی هم هست

که فقط بعد مسواک میاد سراغ آدم !



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه

فرق یخچالمون با کمد ، فقط چراغ توشه !

حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه

از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه

ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست

 یخچاله ما داریم ؟



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




یارو میره دکتر دستشو محکم تکون میده

میگه آقای دکتر من اینجوری میکنم درد میگیره

 دکتره میگه نکن !



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺳﻮﺳﯿﺲ ﮐﺎﻟﺒﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ

ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ، ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﻣﻐﺎﺯﻩ

ﮔﻔﺖ : ۵۰۰ ﮔﺮﻡ ﮊﺍﻣﺒﻮﻥ ﻣﺮﻍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ، ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺮﺳﯿﺪ :

ﺧﯿﺎﻟﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ کیفیتش ﺧﻮبه ؟

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﮔﻔﺖ: ﺑﻠﻪ ، ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﯿﺒﺮﻡ

ﺑﻌﺪ ﮔﻔﺖ ﺷﺪ ۷۰۰ ﮔﺮﻡ ، ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ: ﻧﻪ ﺳﮕﻢ ﭼﺎﻕ ﻣﯿﺸﻪ،ﮐﻤﺶ ﮐﻦ!

ﺩﻭﺳﺘﻢ

بازم دوستم

یه باره دیگه دوستم



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




از اون موقع که کره به ایران باخته

 گوشی سامسونگم هنگ کرده

عقده ای



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




رفیقم میخواد بره حج

بهش میگم سوغاتی برامون چی میاری ؟

میگه اگه جریان ول کردن مغازه ها موقع نماز واقعیت داشته باشه

واسه همه تون همه چی میارم !



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar




بعضی وختا که دارم با آهنگ پلی شده همخونی میکنم

حس میکنم صدام واقعا مثل همون خواننده صاحب اثره ؛

بعد یه لحظه آهنگو قطع میکنم و شروع میکنم واسه خودم میخونم …

فقط نمیدونم چرا هر دفه که اینکارو میکنم امیدم به زندگی خیلی کم میشه !

اصن حالم بد میشه ، از شما چه پنهون همون حالت تهوع !



جوک ادبی جدید و باحال خنده دار

jok adabi jadid o bahal khandedar
نظرات 1 + ارسال نظر
خخخخخخخخخخخ سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد