جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده sms khandedar here o tahe khande

اس ام اس
اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم

بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب …

جاتون خالی داشتم سکته میزدم ، سریع قطع کردم

سیم تلفنم کشیدم ، رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم !

فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم !



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




بدترین چیز:

اون خنده ی اجباری برای حفظ آبرو

 بعد از یه زمین خوردن وحشتناکه



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




ینی اینقد از عمرمو که پای پی اس و فیفا هدر دادم

اگه روزی یه دقیقه تمرین کرده بودم

کم کم الان تو بوندس لیگای ۲ با دنیل داوری هم بازی بودم



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




چند سال دیگه
باید بریم آرایشگاه بگیم اندازه ۱۵۰۰تومن موهامو بزن



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی

“گلِ من الان میام ، تا ببینمت بای بای”

توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن ؟

نه جدی نگاه کن !

حالا هنگ کن !

کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم ! فک کنم نابغم …



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




برنامه امشبم اینه که نصفه شب برم یه لگد بزنم به درختای جلو پنجره

این گنجیشکا بدخواب شن، صب خواب بمونن !

مام یکم بیشتر بخوابیم



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




آیا می دانید زبان ایرانی مختصرترین زبان دنیاست؟

مثال: جمله ی «میری سریع این کار رو انجام میدی و برمیگردی» یک کلمه است

«اومدیا»!



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




عاقا یه چیزی بدجور ذهنمو در گیر کرده

 به این دوتا ضرب المثل دقت کنید :

حالا طرف یه شکری خورد !

ببخشید میون کلامتون شکر !

آیا معنی شکر در دو جمله یکی است ؟

آیا با گفتن جمله دوم به ما توهین میشه ؟



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده
sms khandedar here o tahe khande




بیانیه شرکت ال جی : کره رو میبرین ها ؟

ال جی دیگر شما را به دیدن ادامه برنامه دعوت نمیکند

برید بخوابید



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




از دختره یه جزوه خواستم …

امروز منو صدا کرده میگه چرا رک و راست حرف دلتو نمیزنی ؟

من

جزوه

رک و رو راست



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




یک بار یه خسیسه خونش آتیش میگیره

اس ام اس میده آتش نشانی میگه

 کار واجب دارم یه زنگ بزن!



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




به بعضیا باید گفت : کم پیدایی الحمدالله !



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande




امشب سر به موضوع الکی که حق با من بود با بابام حرفم شد

بابام هم میخواست معذرت خواهی کنه

هم غرورش نمیذاشت

طی یه حرکت کبیر رفت کولر و روشن کرد !



اس ام اس خنده دار هرره و ته خنده

sms khandedar here o tahe khande
نظرات 5 + ارسال نظر
اِلهام جونی جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ب.ظ http://e-s-imamreza.blogfa.com

سلام ممنون از وبلاگ خوبت

سارا 80 چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ب.ظ

بچه ای ک نمیدونم جنسیتت چیه .....
وبلاگت عشقه هااااااا......
لاااااایک

ati جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ب.ظ

ممنون از وبلاگ بسیاااار باحالتون

فائزه جون سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ب.ظ

عای بود حرف نداشت ممنون از وب قشنگتون

گل چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ






ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد