جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal


اس ام اس
طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




سن من بستگی به خواست مامانم داره

یه وقتا می گه :

تو دیگه بچه نیستی، این کارا چیه؟ از تو بعیده

یه وقتا هم می گه :

تو هیچی حالیت نیست

بچه ای هنوز، این چیزا رو نمی فهمی!



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




بعضی وقتا مشکلات انقدر بزرگ میشن

که پدر که هیچ پدربزرگ آدم درمیاد !



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




بعضی وقتا بد نیست لب بالاییت رو با لب پایینت آشنا کنی

و دهن گرامیتو ببندی

قابل توجه بعضی ها !



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




یادم باشه حتماً وقتی خواستم ازدواج کنم

یکی از شرایط این باشه که همیشه کنترل تلوزیون دست من باشه !



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو از شعورت استفاده کن

 اگه تموم شد من بازم برات میخرم !



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




من از بیگانگان هرگز ننالم

برخورد فیزیکی میکنم باهاشون

 دهنشونو سرویس میکنم



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




گر نباشد چیزَکی یه سری باز زٍر زٍر میکنن !



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻧﺦ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ

ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻢ ﮐﻪ ۵ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﭼﯿﮑﺎر ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟

ﻣﻨﻢ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺣﺎﻟﯿﺶ ﻧﻤﯿﺸﺪ !

ﯾﺪﻓﻪ ﺧﺎﻟﻢ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﺎﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﭘﯽ ﭘﯽ ﻫﺎﯼ ﻻﯼ ﺩﻧﺪﻭﻧﺸﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ !

ﺍﻭﻧﻢ ﮔفت اَه اَه  !  ﻭ ﺭﻓﺖ ﭘﯽ ﺑﺎﺯﯾﺶ



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




شما یادتون نمیاد

یکی از کاربردی ترین ، قدیمی ترین و موثرترین روشهای همسریابی در ایران

تکچرخ زدن با موتور روبروی مدارس دخترانه بود

۱۰۰% جواب میداد !



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




تو خیابون با دوستم نشسته بودیم رو کاپوت یه بنزه

بعد دختره اومد گفت : آقا ماشینتون خراب میشه ها ، کاپوتش فرو میره !

منم گفتم : نترس خانم یکی دیگه میخریم جایی میرید برسونیم ؟

بعد یه نگاه بهمون کرد در بنزو باز کرد گازشو گرفت رفت !

مام سینه خیز اومدیم تا خونه



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




یه بار رفته بودم کافی نت خواستم به صاحب مغازه بگم کارم تموم شده

حواسم نبود یهو داد زدم آقا من پیاده میشم !

بعده چند لحظه کل کافی نت رفت رو هوا …

منم اومدم پول بدم از خجالت در برم که طرف گفت :

داداش دلمونو شاد کردی نمیخواد پول بدی …

من

افراد حاضر در کافی نت

بازم من

پیاده



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




دﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘم ، ﮔﻔﺖ ﺳﻼﻡ و ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ !

ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﮔﻔﺖ : ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺷﻤﺎﺭﻣﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻟﻄﻔﺎ .

 ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﯼ ؟

۷ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : الو ؟

۹ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻻﺗﻪ ﻫﺎ میگم ﺑﮑﺸﺘﺖ !

۱۱ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﮐﺜﺎﻓﻄططط !

من

داداش لات

ایرانسل

هیچکس تنها نیست



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal




تصور کنین دخترا برن جبهه جنگ:

کتی: اون دشمن رو تیر بارون کن

نه حیفه خوشکله دلم نمیاد بکشمش؛ نمیخوام

سارا: اون پسره رو بمبارون کن

نه شبیه رضا هس نمیتونم بکشمش

مهسا تفنگ ها رو پر کن

باشه؛یه لحظه وایسا موهامو ببندم

نیلو خشاب ها رو بیار

أه یه سوسک داره رو خشابا راه میره

شبنم اون پسره رو بکش

وای نه نمیتونم خون ببینم

سوسن هفتیرا رو پر کن

اه دیدین چی شد ناخنم شکست !



طنز نوشته های خنده دار جدید و باحال

tanz neveshte haye khandedar jadid o bahal
نظرات 5 + ارسال نظر
asaaaaaaal یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ب.ظ

enrique یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ق.ظ

Khobe kosham omad

matin دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ب.ظ

aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:02 ب.ظ

maede یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ب.ظ

liiiiiiiike

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد