جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار sms pa na pa jadid o kheyli khande dar

اس ام اس
اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




تو رستوران پیشخدمت و صدا کردم

میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده!

میگه مرده؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام

میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ منظورم کامیون و تراکتورو ایناست!



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه

اومده میگه روزنامه میخونی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




دراز کشیده بودم لب استخر

دوستم میگه آفتاب می گیری؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر پلک زد برندس !



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم

مربیه میگه بچه رو می بریدش؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ همین جا می خورمش



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم

اومده خودشو لوس کرده با لحن بچه گونه میگه کباب درست میکنی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم فوتبال دستی بازی میکنم



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




جلو عابر بانک تو صف وایسادم

یارو می گه ببخشید شمام پول می خواین؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ خونه کامپیوتر نداریم میام اینجا فیس بوکم رو چک کنم



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار
sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




رفتم دفتر هواپیمایی میگم عجله دارم میشه پرواز امروز شیراز رو واسم چک کنید؟

میگه اگه جا داد بگیرم؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ نگیر بذار پر شه من فردام میام چک می کنم با هم بخندیم



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.

میگم میشه صدای ضبط تونو کم کنید؟

میگه اذییتتون میکنه؟!

پـَـَـ نــه پـَـَــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر.

میگه شمام دستشویی داری؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟!



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم

میگه بیام پایین؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




با دوستم رفته بودیم استخر غریق نجات اومده میگه میخوایین شنا کنین؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم تو آب حل بشیم به عنوان املاح معدنی مردم استفاده کنن



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




سوسکه را کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون.

همسرم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟

میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو دستشویی خوابش برده بود

 دارم میبرمش تو رختخوابش بخوابونمش بد خواب نشه



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar




سر کلاس آیین نامه رانندگی پلیسه یه تابلو را از من پرسیده.

میگم عبور دوچرخه ممنوع. میگه این دوچرخه است؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَـــ تانکه.

میگه پـَـَـ نــه پـَـَـــ و مرض! هنوز فرق دوچرخه با موتورگازی را نمیدونی!



اس ام اس پ ن پ جدید و خیلی خنده دار

sms pa na pa jadid o kheyli khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد