جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات تنهایی sms o jomlate tanhaee

اس ام اس
اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




امروز عکس تنهاییم را قاب گرفتم

عکسی در ابعاد سه در بی نهایت !



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…

یه دل گرفته…

یه زندگی پر از خالــی…

من سرشارم از تنــهایـــــــــی…



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




تنهـــایـــی همیـــــن اســــت

تکــــرار نا منظــــم من بــــی تـــو…

بــی آنـــکه بــدانـی برای تو نفـــس میکشـــــم…



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…

شاید از این تنهایی خلاص شدم



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




دنیـــــا ، تنهایی های زیادی داره

اما ، تنهاییِ مَــن دنیایی داره…



اس ام اس و جملات تنهایی
sms o jomlate tanhaee




اینجا احساس ، فروشی شده …

عشق ، اجاره ای شده …

و تنهایی هم برای ما آدم شده …



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




چرا بودنت راست و ریست نمـــی شود ؟

من که تمام پازل های تنهایـــی ام را درست چیده ام . . .



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




تنها …

تنها صفتی است که هفت میلیارد موصوف دارد …



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




خیالی نیست …

میان این همه نااهلی

اگر ، اهلی  چشمانت شوم که عجیب نیست

عجیب این همه تنهاییست

بعد از اهلی شدن …



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




وقتی تمام احساس دلتنگیت را با یک “به من چه” پاسخ میگیری

“به کسی چه” که چقدر تنهایی …؟



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee




دستم را گرفت و با خود برد…

همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند…

چه قدرتی . چه عظمتی . تنهایی



اس ام اس و جملات تنهایی

sms o jomlate tanhaee
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد