جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی sms jadid o ghashang tanhayi

اس ام اس
اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




رابطه هایــــــــی که تنهایی دلیل شکل گیریشون میشه

عاقبتشون دوباره تنــــــــــــــــهایی میشه…..!



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




عشــــقتــــــــ شوخــــی زیباییــــــــــ بود که با قلــــــب من کردی

زیبــا بـــــود …امّا…شوخیـــــــــ بــــود

حالا . . .

تو بی تقصیریـــــــ !

تمام این تنهایی تاوان اشتباه خود من است



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




با همه بوده است

 عجب هرزه ایست …

 این تنهایی !



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم، چندین برابر شد



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




وقتی حالت بده روحت بی پناهه

 میبینی هر کاری کردی اشتباهه

وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست

 وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




تنهایی را ترجیح میدهم

به تن هایی که روحشان با دیگریست



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!

با هم قدم میزنیم

دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد

و بر گونه هایم بوسه میزند

اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟

 تنهاییـــــم را  . . .



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




باور کردم تنهایی را

چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب…



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




نه اینکه زانو زده باشم

نــــــــــــــــــــــــــــــــــه !

فقط تنهایی سنگین است !



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




حتما نباید مدت ها دور از تـــو باشم تا تنـها شــــــوم

یک روز من بی تـــو، یک عمر تنهاییست



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی
sms jadid o ghashang tanhayi




همیشه نمی توان زد به بیخیالی و گفت:

تنها آمده ام …. تنها می روم !

یه وقتایی حتی برای ساعتی یا دقیقه ای کم می آوری

دل وامانده ات یک نفر را می خواهد !

اه لعنتی دوست داشتنی…نه میتونی بگذری… نه میتونی…



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




از آنسوی تنهایی

از آنسوی بغض

از آنسوی باران

کسی صدایم میکند

تو بگو … بروم یا بمانم؟!



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




دلم می خواست با هم دیگه تنهائی رو قال بذاریم

دل بکنیم از این قفس، برای هم بال بذاریم

سر بذاریم رو دوش هم ، برای هم گریه کنیم

با همه مهربون باشیم ، برای هم گریه کنیم



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




وقتی به تو فکر می کنم

جاده می آید…

وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی…

تو و جاده در تنهایی من همدستید…



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi




دلم کار دست است

خودم بافتمش…

تارش را از سکوت

پودش را از تنهایی….

همین است که خریدار ندارد



اس ام اس جدید و قشنگ تنهایی

sms jadid o ghashang tanhayi
نظرات 3 + ارسال نظر
keyhane سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ب.ظ

dorsa چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ب.ظ

mr30000000000000000000000000000000000000000000000000khob bod vali kaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

bbb شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد