جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک خنده دار تبریک عید سعید فطر جدید payamak tabrike eyde saeede fetr jadid

اس ام اس
پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



فطر آمده خوردنی فراوان بخورید

  پیتزا و کباب و مرغ بریان بخوریـد

دزدانه اگر در رمضان می خوردید

 شوال رسیده پس نمایان بخورید !



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست

می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

عید بر عاشقان مبارک



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



بگذشت مه روزه و عید آمد و عید آمد

 بگذشت شب هجران معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد عذرای تو وامق شد

 معشوق تو عاشق شد شیخ تو مرید آمد



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



رمضان شد چو غریبان به سفر بار دگر

 اینت فرخ شدن و اینت به هنگام سفر

عید فطر مبارک



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



به مه روزه مرا توبه اگر در خور بود

 روزه بگذشت و کنون نیست مرا آن درخور

شب عید آمد و می خواهم بر بام جهنم

گویم از نو شدن ماه چه دارید خبر؟



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم

 ولی بازم احساس می کنم نتونستم

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم

که حاصل دسترنج یک مـــــــاه ی خود را در رمضـــــــــان

از ایــــــن به بعــــــــــــد هم حفـــــــــــــظ کنیم



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



عید سعید فطر بر شما مبارک باد

و چقدر سخت است , که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم

اللهم عجل لولیک الفرج



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



قـربان هـلالت بـروم ای مـه شـوال

 آورده ام از فـرط خوشـی در دو سـه تـا بـــال

ســی روز به امید وصالت سپری شد

 خـم شد کمرم در رمضان همچو یکی دال

انســان از ایـــن روی بُـــود شـاد در این روز

 چون باز شکم در جلــو واوسـت به دنبال !



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



عید آمدو خنده به لبان شد

با ساز دلم شاد وروان شد

مستانه زدم سوی تو آهنگ

دوستانه دلم به آسمان شد

عید فطر مبارک




پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



عید فطر

روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



صورتت رو بیار جلو

مممممموه !

او ن سمت صورتت

ممممممموه !

عیدت مبارک نماز روزه هات هم قبول



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



چشماتو ببند

سعی کن من رو توی ذهنت تصور کنی

بهت تبریک میگم تو ماه رو دیدی !

عیدت مبارک



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه

 حس غریبی دارم

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



استشمام عطر خوش بوی عید فطر

از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



روزه به پایان رسید و آمد نو عید
هر روز بر آسمانت باد امروا



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



عید است و دلم خانه ویرانه ، بیا

 این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا

یک ماه تمام میهمانت بودیم

 یک روزه به مهمانی این خانه بیا



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid



عید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک



پیامک تبریک عید سعید فطر جدید
payamak tabrike eyde saeede fetr jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد