جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi

اس ام اس
اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم!



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو

  یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

آیا چیزی قابل درو در این رمضان کاشته ایم ؟



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



تا ز رویت گرفته ام روزه

جز به یادت نکرده ام افطار



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



کجایی ؟  همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه !



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد.

لای در نمونی!



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



می تونی چشماتو ببندی و منو تو ذهنت تصور کنی؟

تونستی؟

به شما تبریک می گم!

شما ماه رو دیدید!

عید سعید فطر مبارک



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد . . .



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد . . .



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام

تبریک و تهنیت عرض می نمایم.



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



با خوردن اگر حال تو جا می آید

 خوش باش که ایام صفا می آید

آماده به حمله باش در این شب عید

 وقتی که صدای ربنا می آید



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi



با فرا رسیدن عید سعید فطر امشب همه ی اصفهانی ها

در اقدامی عجیب بیرون از خانه خوابیدند تا فطریه ی خود را نپردازند !



اس ام اس تبریک عید فطر خنده دار و رسمی
sms tabrike eyde fetrkhandedar o rasmi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد