جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه sms booye baran ziba o asheghane

اس ام اساس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



کاش وقتی آسمان بارانی است

 چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها می شویم

 لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن

 که نه کم میاد و نه بند میاد



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



به که گویم که تو منزلگه چشمان منی

به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه من

به که گویم که تو باران زمستان منی



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی

پس لااقل باران را بهانه کن ، دارد باران می آید



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



به هنگام نکوهش هنگامه باران

 به بهره اش نیز بیاندیش . . .



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



باران که می بارد تمام کوچه های شهر

 پر از فریاد من است که می گویم:

من تنها نیستم , تنها منتظرم



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



پنجره ی باران خورده ات را باز کن

چند سطر پس از باران

چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده

دلم برایت تنگ است



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



همچون باران باش

 رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane



نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد

ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم

به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم



اس ام اس بوی باران زیبا و عاشقانه
sms booye baran ziba o asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد