جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه sms ghadam zadan zire baran asheghane

اس ام اس
اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه

sms ghadam zadan zire baran asheghane



اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان

 ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



بغض های مرطوب مرا باور کن

 این باران نیست که می بارد

صدای خسته ی قلب من است

 که از چشمان آسمان بیرون می ریزد



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



مثل باران چشم هایت دیدنی است

 شهر خاموش نگاهت دیدنیست

زندگانی معنی لبخند توست

 خنده هایت بی نهایت دیدنیست



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



اگر می دونستی چقدر دوستت دارم

برای اومدنت بارون رو بهانه نمی کردی

رنگین کمان من



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



در حسرت موجم ، باران کفافم نیست

درمان درد من ، باران نم نم نیست



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



باران ، یا دوشِ آب ، چه فرقی می‌کند؟

وقتی عاشقی ، زیرِ هیچ‌کدام ، آواز نخواند



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



شیشه پنجره را باران شست

از دل من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



چشمهای من از دوریت کنون مثل آسمان بارانیست

ابرها میبارند و آرام میشوند اما چشمهایم می بارند و بیقرار تر می شوند

کاش تا ابرها آرام نشده اند بیایی



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



باز باران آمد

از هوا یا ز دو چشم خیسم؟

نیک بنگر!

چه تفاوت دارد



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane



خدا ابر رو به گریه میاره تا گل ها بخندن

 پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی



اس ام اس قدم زدن زیر باران عاشقانه
sms ghadam zadan zire baran asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد