جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد sms boose deveshte haye buse

اس ام اس

اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



لبانت را می بوسم

قند دلت آب می شود

و تا ابد نمک گیر شیرینی لبان تو می شوم



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



بوسه‌ ، بهترین سرقتِ دنیاست !

چون هم دزیدیش زیباست !

هم پس دادنش  . . . !



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



بعد از گذشت این همه سال عاشقم هنوز

هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز

در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!

با این همه امید محال عاشقم هنوز



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



اگه می شد با بوس شارژت کنم

اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی !



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

و تمام طول سال را جریمه ام کن

که از روی آن هزار بار تمرین کنم !



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



بوسه هایت را کش بده

من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



و زندگی از جایی شروع میشود

که بی هوا بوسیده میشوی…



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



تلخ است ، تلخ تلخ ، این زندگی

اما  لب هایت  عجب تعادلی برقرار کرده است

شیرین است ،شیرین شیرین

در برابر این زندگی …



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



مرا ببوس!

نه یک بار که هزار بار!

بگذار آوازه عشقمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند

آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند!



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse



از جـــایِ بـــوسـه هــایِ تـــو ،

بــر شـــانـه هــایــــم ..

خـــورشیـد بــــالا مـی آیــــد …!



اس ام اس بوسه دلنوشته های بوسه برای نامزد
sms boose deveshte haye buse
نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ق.ظ

فوووووووووووووووووووق العاده س ممنونیم ولی کم بود بیشترش کنید واقعا فووووووووووووووووووووووووووووووووووق الهاده بودمیخوام بوس گنده واسه نامزد عشقم بفرستم دووووووستش دارم دعاکنید بهم برسیم

zahra پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوستان توروخدا دعاکنیدمنم به عشقم برسم :

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد