جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic

اس ام اس

دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و

 انسان با نخستین درد

من با نخستین نگاه تو ، آغاز شدم



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



درحق دلم چه کار خوبی کردم

/ باماه و ستاره پایکوبی کردم

با بوسه تمام دوستت دارم را

 بر روی لب تو خالکوبی کردم



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



گاه کوچکم میب ینی و گاه بزرگ

 نه کوچکم و نه بزرگ

خودت هستی که دور می شوی و نزدیک . . .



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



اگه مهربونی یکی از درس های مدرسه یا دانشگاه بود
 
تو شاگرد اول دنیا بودی



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



حالا که آمده ای ، چترت را ببند

در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



تو گل یاسی یک دنیا احسا سی

 اگه طلا نباشی یقین دارم الماسی !



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



روزگارم گله مندی شده است

 من بگریم تو بخندی شده است

آشنایان ز ما یاد نکنند

 شاید احوالپرسی هم سهمیه بندی شده است



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



یا رب بر خلق تکیه گاهم نکنی

 محتاج گدا و پادشاهم نکنی

موی سیه ام سپید کردی به کرم

 با موی سپید روسیاهم نکنی



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



همه در حسرت یک پروازند

 من به پرواز نمی اندیشم

به تومی اندیشم! تو که زیبا تر از اندیشه یکپروازی



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



دل من روی زمینه دل تو تو آسمونه

آنقدر دوست دارم من که فقط خدا می دونه

بیا یه عهدی ببندیم ببینیم کدوم یک از ما

 تا ته جاده ی دنیا بر سر عهدش می مونه



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



اگر بتوانی دیگری را همانطور که هست

 بپذیری و هنوز عاشقش باشی

عشق تو واقعی است



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



اونکه میگفت جونش به جونت بسته است

 حالا داره به گریه هات میخنده

اونکه میگفت بدون تو میمیره

دروغ میگه دلش جنس کویره

دروغ میگه تو گوش نده به حرفاش

 نگو میخوای هنوز بمونی باهاش

خیال نکن بدون اون میمیری

بذار بره ، نباشه جون میگیری



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



این روزها ، آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست ، آنقدر

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای خشک شدن نیست



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



ای بهار زندگیم ، ای امید بودنم

 غنچه ی لبهای تو ، گرمی شکفتنم

قامت رعنای تو ، قبله گاه دیدنم

آن نوای گرم تو ، بهترین شنیدنم

کنج آغوش دلت ، جاده ی رسیدنم . . .



اس ام اس های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



تب و تابی داره با تو بودن ای حبیب

قلب خود را قربانی نمودن ای طبیب

در رهت جانی را ستودن ای شکیب

عاشق را معشوق بودن ای رقیب  . . .



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



اونکه نخواست پیشم باشه 

خودش باید صبرم بده

خدا گرفتی عشقمو  خودت جوابمو بده



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic



وقتی فهمید می خوامش ، خندید و رفت

 التماس رو تو چشام دید و رفت

با تمام خوبی هام اون بی وفا

 رنگ غم تو چشام پاشید و رفت



دل نوشته های عاشقانه زیبا و رمانتیک
delneveshteh haye asheqaneh ziba o romantic
نظرات 2 + ارسال نظر
Mahdieh یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ب.ظ

mahshad tala یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ

kheyli khuf bud

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد