جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک جدید مرداد 92 jike jadid mordade

اس ام اس



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام :

تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیار، سفره پهن کن

محبت همینجوری داره می پاشه رو در و دیوار



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه

یه دفعه خرسه گریه کنون میاد بیرون

 میگه: بابا تو مارو کشتی

الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن

بیشعور ولمون کن دیگه

گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات نذری آوردم



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



حیف که من ترم آخرم

وگرنه تصمیم گرفته بودم از ترم بعد بخونم



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



بعضی شبا که خوابم نمی بره

 یه جوری که مغزم بشنوه می گم:

خوب! برم یه کتابی بیارم بخونم

هیچی دیگه، سریع بیهوش می شم!



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



قرار بود با یه اسب سفید برم دنبال دختر آرزوهام

بعد به این نتیجه رسیدم خوو لامصب یکی دو تا نیستن که !

حالا قرار شده یه وَن بگیرم

 یکی یکی برم دنبالشون !



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



توصیه بابام به من موقع رانندگی

سر کوچه ها یواش تر بپیچ

شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد



اس ام اس جدید مرداد 92
jike jadid mordade



رفتم عسل بخرم فروشنده میگه عسل خوب داریم ۷۵ تومن

خوانسار هم هست ۵۷ تومن

عسل ۳ تومنی و ۵ تومنی هم داریم

فک کنم اون آخریا دیگه آزمایش ادرار زنبور بوده !



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



الان کامپیوترم خودش ری استارت شد !

فک کنم فهمید من تشنمه



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



فکرشو بکن ، یکی دغدغه زندگی دخترا رنگ ناخوناشونه !

اونوقت من میخوام برم بیرون فقط چک میکنم

 خشتکم پاره نباشه یوقت !



اس ام اس جدید مرداد 92
jike jadid mordade



ﻗﺒﻠﻨﺎ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﻴﺮﻓﺖ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ۱۵ ﺳﺎﻝ ﻣﻨﺘﻈﺮﺵ می نشست

ﺍﻻﻥ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﺗﺎ ﺳﺮ ﻛﻮﭼﻪ ﺑﺮی ﻣﺎﺳﺖ ﺑﺨﺮﯼ



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



همون وقتی که ترجیح داده شد

به جای تابلوی از سرعت خود بکاهید

از “سرعت گیر” استفاده بشه

بشر فهمیده بود که به شعورش امیدی نیست !



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade



تو هر زمینه ای خر شدیم ، به جز خرپولی !



جوک جدید مرداد 92
jike jadid mordade
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد