جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جک جدید مرداد 92 joke jadid mordade

اس ام اس




جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



تو جاده شمال تو این سرازیری های پیچ در پیچ

مامانم میگه مگه شمال تو نقشه بالا نیست ؟

 میگم چرا ؟

میگه پس چرا ما همش سرازی میریم ؟



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



یه روز چینیه می ره بالای کوه میگه:

هین تا ساو لاو تشین

از کوه صدا میاد:

خدا ورت داره از روی زمین خیلی سخت بود یه بار دیگه تکرار کن !



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



طرف تو آهنگش میگه :

چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین

عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین

خب روانی مگه می خوای دختر گالیله و نیوتــــــــون رو بگیری ؟



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



دقت کردین تو همه فیلما نگهبان ها مشغول خوردن هستن

و دزدا براحتی اونا رو خلع سلاح میکنن ؟

آخه چرا ؟



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



خـــــوبی که از حد بگزرد دانــــــا هم خیال بد می کنه !

نادان که دیگه جای خودشو داره !



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



لازم است گاهی تلفن را برداری

شماره کسی را که مدتها باش قهر بودی را بگیری

گوشی را که برداشت، فحش بدهی

مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید …!



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



من اولش یه گوله نمک یددار بودم بعدش دستو پا در آوردم …

گفتم شما هم درجریان باشید !



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



از امتحان برمیگردیم ، بابا مامانمون میپرسن چطور بود ؟

میگیم عالی بود قبول میشم ! میگن لاف نزن راستشو بگو !

بعدش میگیم افتضاح بود خراب کردم ؛

میگن مسخره بازی درنیار راستشو بگو !

ما باید به کدوم سازشون برقصیم ؟



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



عشق وقتی بشود دات کامی

حاصلش نیست بجز ناکامی

نتیجه گیری : برید عشق های دات ای ار ی پیدا کنید !



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



یه سری آدما هستن که وسط امتحان بهت میگن فلان سوال رو برسون،

تو هم با هزار مشقت جواب اون سوال رو بهش میرسونی

بعده اینکه جواب سوال رو مینویسه بهت میگه مطمئنی درسته؟

ای کاش مجازات قتل اعدام نبود !

اون موقع بهش نشون میدادم جواب سواله درسته یا نه !



اس ام اس جدید مرداد 92
joke jadid mordade



شما یادتون نمیاد

تو دبستان سر کلاس وقتی گچ تموم میشد

خدا خدا میکردیم معلم به ما بگه بریم از دفتر گچ بیاریم !



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



نقش معلم پرورشی تو مدرسه

 مث نقش مداد سفید تو مداد رنگیا بود !



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade



برادرزادم اومده خونمون مهمونی بهش میگم میگو گرفتم سرخ کنم بخوریم

اگه باز سیر نشدی یه پیتزایی خوب میشناسم می برمت اونجا

برگشته میگه عمو خیلی گدایی ! چرا برام فلافل نمی گیری ؟



جک جدید مرداد 92
joke jadid mordade
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد