جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ latifeh o sms khandeh dar tup

اس ام اس


لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



تجربه بهم ثابت کرده که از یه سنی به بعد

دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!

برای مثال:

میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (غلط)

من رفتم بیرون! (صحیح)



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



پیراهن تازمو با کلی ذوق و شوق به بابام نشون دادم

میگه مبارکه عین رو بالشیای خدا بیامرز مادربزرگمه !



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



شما یادتون نمیاد

برای درس علوم، لوبیا لای دستمال سبز میکردیم

میبردیم سر کلاس پز می دادیم



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



عاقا ما یه دایی داریم وقتی باهاش اسم فامیل بازی میکنیم

اگه مثلا اسمو نوشته باشه شیوا فامیلو مینویسه شیوایی

اگه حیوونو بنویسه شیر اشیا رو مینویسه شیر پلاستیکی !

یه بارم حیوون با ک رو نوشته بود کک

حالا دیگه خودتون کک پلاستیکی رو تصور کنین دیگه !



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



تو این سریال ها بچه شون کار بد که میکنه

میگن برو تو اتاقت بیرون هم نیا

ما بچه بودیم اتاق نداشتیم

به خاطر همین میگرفتن مثل خر کتکمون میزدن



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



لامصب وقتی داری درس میخونی

تازه میفهمی که بحث های شبکه ۴ هم

 خیلی سودمند و پرهیجانه !



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



به بابام میگم خوب ماهی ۴۰هزار تومن

 یارانه ی منو میخوری به روی خودتم نمیاریااا

برگشته میگه حاضرم ماهی ۴۰۰ تومن بدم ریختتو نبینم !

فک کنم منو از رودخونه گرفته



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



یه قانونی هست که میگه اگه بری کره مریخ

اونجا سیگار بکشی

بابات یهو اتفاقی اونجا داره رد میشه !



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



گاهی انقد تو کارام “دس دس” میکنم

که یهو اطرافیانم پا میشن شروع میکنن رقصیدن



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



شما یادتون نمیاد

خط فاصله هایی که بین کلمه هامون میذاشتیم یا با مداد قرمز بود

یا وقتی خیلی میخواستیم خاص باشه ستاره می کشیدیم !



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



دختر داییم ۴سالشه اومده میگه : باست نقاشی تشیدم !

من : عزیزم بده ببینم !

دختر داییم : منو دوش دالی ؟

من : معلومه جیگر !

دختر داییم : خیل خب ! این تویی اینم منم … اینام بچه هامونن !

من ۴سالم بود با شب اِدراری دست و پنجه نرم میکردم !



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



تازگی به این نتیجه رسیدم که

من از اول هم به جای کودک درون یه پیرمرد درون داشتم

کصافط نذاشت بچگی کنیم



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup



یه حکایت مکزیکی هست که هیچی نمیگه !

فقط موج میزنه



لطیفه و اس ام اس خنده دار توپ
latifeh o sms khandeh dar tup
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد