جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال sms jadide khandehdar toop o bahal

اس ام اس




اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



به یارو میگم از اینجا چطوری میشه برم میدون ونک ؟

میگه باید بپرسی !

بهش گفتم به نظرت الان دارم آفتاب بالانس می زنم ؟



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



مامانم داشت آشپزی میکرد رفتم ناخونک بزنم

با یه خشم عجیبی گفت این روغنو میریزم رو صورتتا !

یعنی ۱۹سال جلبک پرورش داده بود

 اینجوری رفتار نمی کرد باهاش



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



چَند مِگِس مگه؟

تعجب کدام لهجه از حجم فلش مموری ؟



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



شما یادتون نمیاد

یکی از بازی محبوب بچگیمون کارت جمع کردن بود

با عکس و اسم و مشخصات ماشین یا موتور یا فوتبالیست ها



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



اگه شما لیسانس حالگیری داری

ما هم فوق تخصص انتقام داریم !

گفتم که در جریان باشی !



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



اینایی که میگن با پوست خود مهربان باشید

 لذت ترکوندن جوش رو نچشیدن !



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



صبح از خونه زدم بیرون ، دیدم گوشیم نیست

از یه بنده خدایی گوشی گرفتم

زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟

گفتن حالا میگردیم خبر میدیم

یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره

پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن

میگم: بله؟

میگن: الو سلام

میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا

بگرد پیداش کن !



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



مگه عمر پشه سه چهار روز نیست ؟

چطوری توی این چند روز میتونه یاد بگیره

که مگس کش دید باید قایم شه الدنگ ؟



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ

ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ

ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ

ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ

ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ !



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



دکمه روشن کردن کولر باید همه جای خونه باشه

دکمه خاموششم تو انباری زیر دبه سیرترشی

واسه اینکه دست بابا بهش نرسه !



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal



رفتم بانک به تحویلدار گفتم : میخوام یه حساب مشترک باز کنم !

میپرسه با کی ؟

گفتم : با یکی که خیلی پول داره

گفت : خودتو مسخره کن !

اعصابا هم ضعیف شده

 ملت کارشونم درست انجام نمیدن !



اس ام اس جدید خنده دار توپ و باحال
sms jadide khandehdar toop o bahal
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد