جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مسخره خاطرات قدیم sms maskhare khaterate ghadim

اس ام اس



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



شما یادتون نمیاد

قدیما تلویزیون خاله بهار و بستنیا رو میذاشت

همیشه بعد از دیدنش هوس بستنی می کردم!

بستنیا . . بستنیا !

دست کی بالا ؟

دست بچه ها !



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



امشب پر از بغضم رفیق

شانه ات ساعتی چند ؟

چی ؟؟ ۵۵۰۰ ؟؟ چه خبره ؟

 مارو بگو به تو میگیم رفیق

 نخواستیم آقا



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه !

جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم

بابام از اونور داد میزنه میگه : یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست

تا رومون بشه بزاریمش دم در !

اینجوری مردم فک میکنن بز تو خونه بستیم



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



بچه های امروزی رو نمیتونم درک کنم :

بهش آدامس موزی میدم ناز میکنه

 میگه این آدامسا بو میدن و بدمزه ن نمیخورم !

زمان ما آدامس موزی خدایی میکرد

ما اول کاغذشو نیم ساعت لیس میزدیم بعد میرفتیم سراغه خودش !



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



پسر تو ۵ سالگی: مامان جون دوست دارم

مامان: منم دوست دارم عزیزم

پسر تو ۱۶ سالگی: مامان جون دوست دارم

مامان: برو پی کارت پول ندارم!

پسر تو ۲۵ سالگی: مامان جون دوست دارم

مامان: حالا بگو کی هست! کجا دیدیش؟



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



انقدر که موبایلم ساکته

اگر یه موقع یکى زنگ بزنه گوشیم

 به جاى زنگ خوردن هول میشه سرفه می کنه !



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



یه روز رفتم شلوار بخرم فروشنده یه شلوار آورد خوب نبود

گفتم این خیلی خزه

 مگه اسکلم اینو بپوشم؟

فروشنده از پشت پیشخون اومد

 اینور دیدم همون شلوار پای خودشه!



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



۱۰ دقیقه آخر امتحان

زمان تغییر دادن جواب های صحیح به غلط !



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



امروز خسته از سر کار برگشتم خونه خودمو پرت کردم رو مبل

داداشم پا شد رفت یه لیوان آب برام آورد

با تعجب گفتم چه شده مهربون شدی ؟

گفت امروز تو کلاس دینی گفتن :

یه نفر به یه سگ خسته آب داده رفته بهشت !



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



یکی رفته آتلیه عکس انداخته

 فقط واسه پروفایل فیس دوقش

یکی هم مثل من ۲ساله دانشگاه میگه

 ۶قطعه عکس بیار واسه پروندت !



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim



یکی از دردناک ترین اتفاقاتی که تو خرداد ماه می افته

شیرین شدن گوجه سبزه !



اس ام اس مسخره خاطرات قدیم
sms maskhare khaterate ghadim
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد