جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رنج و غم عشق sms ranj o qame eshq

اس ام اس



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



آفتاب پنجره را می شناسد حتی اگر بسته باشد

مهتاب به دیدارم می آید حتی اگر خسته باشد

دل هوای تو می کند حتی اگر شکسته باشد



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



کاش می شد عشق را آغاز کرد

با هزاران گل یاس آن را ناز کرد

کاش می شد شیشه غم را شکست

 دل به دست آورد نه اینکه دل شکست



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست

 شکسته باد آنکه دلش این چنین می خواست



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



دلی که شکستی را گچ چاره نکرد

 گل گرفتمش !



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



خوشا از بند دام عشق رستن

 ز دست بی وفایان دل گسستن

نصیب این دل وامانده این شد

 شکستن هی شکستن هی شکستن



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



آه از این دل آه از این جام امید

 عاقبت بشکست و کس رازش نخواند

چنگ شد در دست هر بیگانه ای

 ای دریغا کس به آوازش نخواند



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام

رها نکن دل مرا بیا که دل شکسته ام



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



هر جا دلت شکست

 قبل رفتن خودت جاروش کن

تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره !



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق

 وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq



تو را با دیگری دیدم که بی من شادمان بودی

 گمانم بود بی احساسی و تو بیش از آن بودی

رها کردی مرا رفتی شکستن بود تقدیرم

 تمام فکر من هستی به فکر دیگران بودی



اس ام اس رنج و غم عشق
sms ranj o qame eshq
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد