جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دل شکستن غمگین sms del shekastaneh qamgin

اس ام اس


اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



دست بردار از این جنگ نا برابر

دل سنگ تو همیشه برنده است

 دل تنگ من همیشه شکسته



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



من همین یک دانه دل دارم بفرما بشکنش

 کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش

تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای

 هرچه بادا باد ، این هم دل بفرما بشکنش



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند

بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است !



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



کاش می شد بعضی ها کمی انسان بودند

و چشمان کور خود را باز می کردند

و اگر شهامت داشتند دل انسان ها را

با شکستن دل دیگر انسان ها مثلا شاد نمی کردند !



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



شکستن یک دل چقدر قدرت می خواست

 که پنداشتی تو قویترین بودی ؟



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن

 ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن

دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا

 دل شکستن کار آسانیست حرفش را نزن



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



اگه یه وقت دلمو شکستی فدای سرت !

فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



بشکست دلم ، کسی صدایش نشنید

 آری دل من بیصدا می شکند !



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



ستاره ها وقتی می شکنن می شن شهاب

 اما دلی که می شکنه می شه یه سوال بی جواب



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin



دیگه تو رو ندارم تو رو از من گرفتن

 گفتن فراموشت کنم منو دست کم گرفتن

گفتن که عشق تو کجا لایق عشق اون می شه ؟

 گفتن برو که عشق اون قسمت دیگرون می شه



اس ام اس دل شکستن غمگین
sms del shekastaneh qamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد