جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghaneh shahrivar

اس ام اس


اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



نوشتم حرف دل را تا بخوانی

 که چون دوری ز من دردم بدانی

در این دنیا ندارم غیر تو کَس

 بمیرم گر مرا از خود برانی



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



سر و پایت طلا باشه گل من

 وجودت بی بلا باشه گل من

به غیر از من اگر یاری بگیری

 الهی بی وفا باشه گل من !



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



قلب ها شیشه های احساسند

 تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید

تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



نبودن هیچکس سخت نیست

 فراموش کردن یک بودن سخت است



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



عمری است که ویران شده ام

 ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی

 من اسیر شب طوفان شده ام



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



دلم با عشق تو عاشق ترین شد

 تمام لحظه هایم بهترین شد

ولی بی مهریت کار دلم ساخت

 دل تنهای من تنها ترین شد



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



ترسم که شبی در غم جانکاه بمیرم

در حسرت دل باشم و با آه بمیرم

آن لحظه آخر که اجل گفت بمیرم

 ای کاش تو را بینم و آنگاه بمیرم



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



دوستی تکرار دوستت دارم نیست

 فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش میداری



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



با ارزش ترین چیز در زندگی دل آدم هاست

اگه کسی بهت سپردش امانت دار خوبی باش



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



اض ثمیم غلبم دوسطت دارم !

غلت غلوت دوستت دارم !



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



متن نگاهت ای دوست از راه عشق لبریز

صدها ستاره حیران از ماجرای چشمت



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



شبی دنبال معنایی برای تو میگشتم

 تو بالاتر ز هر معنی و من بیهوده می گشتم . . .



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



بر سر سفره احساس اگر جایی بود

 سخن ساده و دعای مرا جای دهید



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



مثل پرستوی سراسیمه عشق

 پشت دیوار دلم از همه محبوب تری



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar



صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم ؟

تا به کی در غم تو ناله شب گیر کنم  . . . ؟



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد