جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید شهریور 92 sms jadide shahrivare

اس ام اس




اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



برای شوق دیدنت بگو چه ها نمیکنم

 هر آنچه با تو گفته ام به جز وفا نمی کنم

 اگر میان این جهان به هر کجا سفر کنی

 قسم به چشم خیس خود تو را رها نمیکنم



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



کوچه ها را بلد شدم

رنگ هاى چراغ قرمز جدول ضرب دیگر در راه هیچ مدرسه اى گم نمیشوم

اما گاهى میان آدم ها گم میشوم آدم ها را بلد نیستم



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



وقتى کسى به عشقش میگه نفسمى

یعنى نمیشه نفسم رو با کسى قسمت کنم

یعنى آدم باش و فقط مال من باش

یعنى چشمات باید فقط منو ببینه

بفهم لطفا



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



خیلی دلتنگت شده ام

امانمی دانم خیلی راچگونه بنویسم که خیــلی خوانده شود!



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



همه حالشان خوب است

اما من می سوزم!

با آشغال هایی که به سلامتی دیگران خوردم



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



پرنده ای که رفت بگذار برود

هوای سرد بهانه است

هوای دیگری به سر دارد



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



مرا به دار آویختن تا نامت را از یاد ببرم

اما چه ساده اند این ساده اندیشان که نمی دانند

نام تو حک شده ی قلب من است



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



شجاعت می خواهد وفادار احساسی باشی که می دانی

 شکست می دهد روزی نفس های دلت را..



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



آنقدر برگ های زندگیم را به هم نریز

حکم همان دل است که برای تو می تپد



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



نگه داشتن دوست مثل نگه داشتن آب تودسته!

فکرمی کنی تو دستته ولی وقتی باز می کنی

 می بینی چیزی نمونده جزخیسی خاطره ها!



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



بعضی زخم ها هست که هر روز باید روشونو بازکنی و نمک بپاشی..

تایادت نره که سراغ بعضی آدم ها نباید رفت



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



بزرگترین تمنای ما از خدا می تواند کوچک ترین معجزه اش باشد!

خدا را به بزرگیش قسم می دهم زندگیت را معجزه باران کند



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



راهش را تقسیم کرد

 رفتنش به من رسید

رسیدنش به دیگری



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare



آنقدر از زندگی خسته و دلگیرم

که روز مرگ خود را عاشقانه جشن می گیرم



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد