جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بروز و جدید در هم sms berooz o jadid dar ham

اس ام اس


اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



این همه آوارگی این همه بیچارگی این همه دلتنگی ازدوریته

بدون تواسیرم هیچکسی رو ندارم

ازدرد دوری تو می میرم

درد روزهای بی تو دردنبودن تو دوری تو منو کرد دیوونه.

دلم واسه چشمای تو دلم واسه دستای تو دلم واسه حرفای تو می میره



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



ساکت که می مانی می گذارند به حساب جواب نداشتنت

عمرا اگر بفهمند در خود می شکنی تا حرمت ها را نگه داری



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



برای تا ابد ماندن باید رفت

گاهی به قلب کسی

گاهی از قلب کسی



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



به سلامتی کسی که وقتی بغلش کردم تموم تنم لرزید

نه از خوشحالی

از ترس از دست دادنش



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



عاقبت در زندگانی باختیم

بس که با اسب صداقت تاختیم

بس که دیدیم از رفیقان دشمنی

دست رفاقت بر زمین انداختیم



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



احساسم را نمی فروشم

 حتی به بالا ترین بها

ولی آنگونه که بخواهم خرج می کنم

برای آنهایی که لایق آن هستند



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



یه گدا رو می شناسم

 که هرچی خیابونمون شلوغ تر می شه

این فلج تر می شه!

چند روز پیش راهپیمایی بود رفت تو کما !



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



گاهی برای کشیدن فریاد

 هزاران پیکاسو هم کافی نیست



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



نترس جانم!

ظرفیت باور من به اندازه همه دنیاست

تو دروغت را بگو!



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



رویاهایم را امشب می گذارم  پشت در

 بیچاره رفتگر!

چه بارسنگینى دارد امشب ...



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



از فریب انسان ها دلگیر نباش

 اینان روی زمینی زندگی می کنند

 که روزی یک بار خودش را دور میزند



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham



دستتو بکش لای موهات یه تار مو میاد تو دستت

 این همونیه که به همه دنیا نمیدم



اس ام اس بروز و جدید در هم
sms berooz o jadid dar ham
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد