جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک جدید همه رقمه payamake jadid hame raqameh

اس ام اس


پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



گاهی باید به دور خود یک دیوار بکشی

نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی

 برای اینکه ببینی برای چه کسی اهمیت داری که دیوار را بشکند



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



شکستنم راهمه دیدند

جز او که بخاطرش شکستم

تازه می پرسد : صدای چه بود ؟



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



اگر نهایت دوست داشتن

در قطره باران است من دریا را تقدیمت می کنم



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



خدایا به تنهایی ات قسم

دل هیچکس رابه آنچه قسمتش نیست عادت نده



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



وقتى که بن بست غربت سایه ساز قفسم بود

زیر رگبار مصیبت بى کسى تنها کسم بود

تنم بوی بی کسی میده نه هرکسی



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



دوستت دارم هدیه ایست که هرقلبی فهم گرفتنش را ندارد!

قیمتی دارد که هر کسی توان پرداختش را ندارد!

جمله کوتاهیست که هرکسی لیاقت شنیدنش راندارد!

دوستت دارم



اس ام اس جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



تنهایی یعنی نه خودش هست که ازتنهایی درت بیاره

نه فکرش اجازه میده تنهاییت رو با کسه دیگه ای پر کنی



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



از شیشه باش

 اما به همه بگو از سنگم

 مردم این زمانه فقط دنبال شکستنند



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



وقتی رفت گفت شاید برگردم

رفتنش آزارم نمی دهد شایدش دردناک است



اس ام اس جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



فرقی نمی کند! بگویم و بدانی!

یا نگویم و ندانی!

فاصله، دورت نمی کند

وقتی در بهترین جای اندیشه ام جا داری



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh



یکن فر در همین نزدیکی ها

چیزی به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است

خیالت راحت باشد آرام چشم هایت را ببند

یک نفر برای همه نگرانی هایت بیدار است

یک نفر که از همه زیبایی های دنیا تنها تو را باور دارد



پیامک جدید همه رقمه
payamake jadid hame raqameh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد