جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه سنگین و زیبا jomlate asheqaneh sangin o ziba

اس ام اس


جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



به ماه تولدم رسیده ام و تو هنوز نیامدی

شاید منتظری به ماه مرگم برسم و بیایی



جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



آرزوهایم هوایی شده اند

مدام بر باد می روند!



جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



می گی بی خیـــــــالت شَم ؟

خُوب لَعنَتـــــــی …

تُـــو بی خیــــــــالِ اون شُو !



جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



بــــآور کن تــوقعِ زیآدی نـــیست

اینـــــکه فقـــط گـاهی احـسآس کنم

یـــک مـــــرد آغــــوشش را بــــرایِ گــــریه هــآیم بـــــآز کــــرده!



جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



در ســــتایش چشــــم هایــت شــعری نــمی توان گفت

خاضـــعانه تنــها بــاید تماشـــا کــرد ، مســت شد ، رهــا شد



اس ام اس عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



تو رفتی . . .

انگار که من از اولش نبودم !

من ولی می مانم انگار که تو تا آخرش هستی !



جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



تــو به رفتنت ادامه بده

این اشک ها ربطی به تــو ندارد



اس ام اس عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



اصراری برای آمدنت ندارم

تو را لحظه ای می پذیرم

که با دل خود بیایی نه با اصرار من!



جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



ای خدا

خون ما جاری به عشق کیست



جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba



شیرین بهانه بود

فرهاد تیشه میزد تا نشنود صدای مردمانی که در گوشش می خواندند

بفهم دوستت ندارد



جملات عاشقانه سنگین و زیبا
jomlate asheqaneh sangin o ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد