جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه شهریور 92 sms asheghaneh shahrivare

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



رسم ما آوارگان ترک وفا و دوست نیست

 رسم ما دریا دلان خشکیدن احساس نیست

ما محبت را به نام دوست ارزان می کنیم

 تا صداقت زنده است ما هم رفاقت می کنیم



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



خوشبخت اگر خار بکارد از بخت

 خوشش لاله و ریحانه در آید

بدبخت اگر مسجدی از آینه سازد

 یا سقف فرو ریزد و یا قبله کج آید



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



دوستان با وفا سایه گستر

لحظه های تلخ و شیرین روزگارند

 سایه ات برقرار



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



پشت پلکم عکستو نقاشی کردم گلکم

 تو رو میبینم تا وقتی چشم می بندم گلکم

ای پیام این تبسم که رو لب های منه

 خیلی وقته که به گریه هام می خندم گلکم



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



می دونم که دلت مثل آیینه صافه

این فاصله هاست که بی انصافه



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



قلب مرا آتش زدند هدیه با تو خاکسترش

 این دل وفادار تو بود ، اما نکردی باورش



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



عمر من غارت شد و غارتگر من دور شد

 من صبوری کردم و غارت گرم مغرور شد



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز

 تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare



سلامت میکنم ای غنچه ی راز  تو بودی از برای عشقم آغاز

تویی تنها دلیل زنده بودن  ندارم طاقتت با چشم در ناز



اس ام اس عاشقانه شهریور 92
sms asheghaneh shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد