جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی شهریور 92 sms ehsasi shahrivare

اس ام اس


اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



به که پیغام دهم  به غزل خوان ، به شب مانده  ز راه

یا به انبوه کلاغان سیاه ، یا پرستو که سفر می کند از سردی راه

به پیغام دهم که به یادت هستم . . . ؟



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



من یاد خوش دوست به دنیا ندهم

 لبخند خوشش به صد رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند

 گرد رخ وی به چشم بینا ندهم



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



دلم گرفته از آدم هایی که می گن دوستت دارم ، ولی معنیشو نمیدونن

از آدم هایی که می خوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن

از اونایی که زیر بارون برات می میرن

ولی وقتی آفتاب بیرون میاد همه چیز یادشون میره



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



اگر چه نازنینان را وفا نیست

 گلستانی چو باغ آشنا نیست

اگر بر اوج آسمان هم پا گذارم

 دلم یک لحظه از یادت جدا نیست



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



امروز بهترین ساعتم رو شکستم

 چون لحظه های بی تو بودن رو به رخم می کشید



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



با من ای دوست اگر خوب ، اگر بد باشی

 تپش حس من این است که باید باشی



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را می بوسند

طناب دار تو را می بافند  مردمی که صادقانه دروغ می گویند . . .



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



فقط هنگامی که عشق را تجربه می کنیم

حقیقتا در می یابیم که با از دست دادنش چه چیزی را گم کردیم



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

 نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

 بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare



آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین

 چه دل آزارترین شد ، چه دل آزارترین



اس ام اس احساسی شهریور 92
sms ehsasi shahrivare
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد