جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به هم زدن با عشق sms be ham zadan ba eshgh

اس ام اس


اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



دست از سرم بردار برو

 ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت

نه خودتو می خوام نه دردسرت !



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حساب بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم

ارزش هایی که قیمت ندارند

امّا تو تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



محبت به نامرد ، کردم بسی

 محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست

 که دردی چو دیدار نامرد نیست



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید






اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست

آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



چه داروی تلخی است

 وفاداری به خائن

صداقت با دروغگو  و مهربانی با سنگدل



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



یکی را آرزو کردی و رفتی

 برایش پرس و جو کردی و رفتی

تو هم تا آبرو از من گرفتی

 مرا بی آبرو کردی و رفتی



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



عاشق شدم و عذاب را فهمیدم

 رنجیدن و اضطراب را فهمیدم

در چشم تو عشق را ندیدم اما

 معنای دل کباب را فهمیدم

هر روز خطاهای تو را بخشیدم

 تا بخشش بی حساب را بخشیدم



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست

تنها آسمانمان یکیست



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادکی از ادمای بی ارزش می گذرم



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



دوستت دارم تکیه کلام تو بود

من بی جهت به آن تکیه داده بودم…!



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh



حضورت در کنار من معجزه نبود

نبودنت هم فاجعه نیست

فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود

بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت



اس ام اس به هم زدن با عشق
sms be ham zadan ba eshgh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد