جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین sms haye raftan o joda shodan sangin

اس ام اس


اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش

 از عشق

کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

 روی احساسم پا نگذاریــد لیز می‌‌خوریــد



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



عجب جوش و خروشی بود عشقت

 خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

 عجب آدم فروشی بود عشقت



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



نردبان بودم

کم کم زی پا له م کردی تا خــــودت را بالا ببـــــری



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



دار بزن

 خاطرات کسی که  تـو را دور زده

حالم خوب است

امّا گذشته ام درد می کند



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



نمیتونم ببخشمت

 دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم

 گندیدی و بریدمت



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی

نفرین بر آن مرامی که اینگونه  به اعتمادم خیانت کرد



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده

باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



با عشق به من به من  خیانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی  !




اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



هر که را دیدم  خیانت کرد و رفت

هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت

خود ندانستم از این غم ها چه سود



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



کاش هرگز در محبت شک نبود

تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان دل است

 واژه تلخ خیانت حک نبود



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin



بی وفایی کن وفایت می کنند

 با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

 مهربان باشی رهایت می کنند



اس ام اس رفتن و جدا شدن سنگین
sms haye raftan o joda shodan sangin
نظرات 3 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ب.ظ

ملیکا یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:17 ق.ظ

hamed دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ

عااالی مرسی
فقط اس هارو بیشتر کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد