جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق sms deltang shodan baraye eshgh

اس ام اس


اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



با تو غزل ستاره ها نورانیست

دل در نگاه تو زندانیست

نگذر ز بهار باغ احساس چون

 بی تو تمام لحظه ها بارانیست



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه

 ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



تو بگریزی از پیش یک شعله ی خام

 من ایستاده ام تا بسوزم تمام



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh
  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


یا لینک این مطلب رو به عنوان منبع بنویسید

یا  وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

 آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



دارم از دوریت می میرم

 تا کنار من نسوزی

 از دلم نمیری عمرم

 نفسامی که هنوزی



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



بی تو میشه زنده بود اما نمیشه زندگی کرد



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



اگر عاشق شدی نترس ، راهت رو ادامه بده

 عشق پله و تو رهگذر ، پس عبور کن



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

 دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

 که پیدا می شوی گاهی و پنهان می شوی گاهی



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



کی به اندازه من دوستت داره

 بی تو یک لحظه ای آروم نداره

بی تو که خواب توی چشماش نمیاد

 اسمی جز اسم تو یادش نمیاد



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh



یک روز رسد غمی به اندازه کوه

 یک روز رسد نشاط اندازه دشت

افسانه زندگی چنین است گلم

 در سایه کوه باید از دشت گذشت

عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش

 می خواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو

در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !



اس ام اس دلتنگ شدن برای عشق
sms deltang shodan baraye eshgh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد